عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کسب رتبه نخست علی آباد کتول در جذب کمک های مردمی


کسب رتبه نخست علی آباد کتول در جذب کمک های مردمی

کسب رتبه نخست علی آباد کتول در جذب کمک های مردمی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان علی آباد کتول بااحمد تجری مفرد فرماندار شهرستان دیدارکردند.

فرماندار در این دیدار گفت: هر چه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، اهمیت نهادهایی که با نگاه بلند و دوره اندیشی امام راحل رضوان الله تعالی علیه پایه گذاری شده، برای همگان روشن تر و نمایان می شود.

وی خاطر نشان کرد: توجه به محرومین و نیازمندان در اسلام نیز مصداق داشته و اهمیت دارد، در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز اقدامات کمیته امداد امام (ره) کار بسیار با اهمیتی است و در هیچ جای جهان مانند آن نداریم.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در بخش دیگری از سخنان خود پدیده فقر در شهرستان را موضوعی جدی عنوان کرد و : فاصله اذعان داشت: فاصله طبقاتی در شهرستان زیاد است، باید فقر را در جامعه دریابیم.

تجری مفرد با قدردانی از فعالیت امدادگران کمیته امام (ره)، کار آن ها را بسیار سخت و بسیار بزرگ توصیف کرد و گفت: باید از همه مسئولین در تمامی سرفصل های امدادی در راستای کاهش آلام و رفع نیارمندی های محرومین کمک و مساعدت بگیریم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) علی آباد کتول از کسب رتبه نخست جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان در استان گلستان خبر داد و گفت: این افتخار بدون همراهی، همدلی و نگاه محرومیت زدایی همه ی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان مُیسر نمی شد.

حسین افرا در دیدار جمعی از کارکنان این کمیته با فرماندار شهرستان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، با قدردانی از مسئولان ادارات در کمک و همیاری برای انجام امور محرومین، گفت: کمیته امداد پل ارتباطی میان اغنیا و فقرا است و یکی از نهادهای انقلابی، خدمت رسان و موثر در ایجاد روحیه احسان و نیکوکاری نه تنها در ایران اسلامی بلکه برای جهان اسلام است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته امداد امام (ره) شهرستان در سرفصل های مختلف اجرایی از جمله حمایتی، اشتغال، فرهنگی، اکرام ایتام، درمان، زکات، عمران و ساختمان، تصریح کرد: با کوچک شدن دولت، کمیته امداد امام (ره) نیز کوچک می شودکه در این راستا تا پایان هفته جاری، یک مرکز نیکوکاری در مسجد صاحب الزمان (عج) افتتاح می شود.

افرا با اشاره به راه اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد به عنوان یکی از برنامه های مهم برون سپاری فعالیت های کمیته امداد امام (ره)، یادآور شد: کمیته امداد در این مراکز نقش نظارتی را ایفا می کند.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2717
بازدید سال:2717
بازدید کل:1924268