عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم وقانونمند با مشارکت حداکثری مردم است


یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم وقانونمند با مشارکت حداکثری مردم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم وقانونمند با مشارکت حداکثری مردم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،سومین جلسه همکاران فرمانداری باحضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان در خصوص برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستا وریاست جمهوری درسال 96برگزار شد.

فرماندارعلی آباد کتول گفت: یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم وقانونمند با مشارکت حداکثری مردم است.

تجری مفرد با ارائه ی گزارشی از اقدامات فرمانداری در حوزه های مختلف ,موفقیت و پیشرفت شهرستان را مرهون تلاش دسته جمعی و پیوسته مسئولین و کارشناسان حوزه های مختلف فرمانداری در شهرستان دانست.

فرماندارمجموعه فرمانداری و نقش همکاران فرمانداری و بخشداری ها را در موفقیت های شهرستان مهم ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد: در سالی که برگزاری دوانتخابات مهم را در پیش روی داریم باید با دقت نظر ورعایت موارد قانونی انشالله در انجام وظایف خود کوشا وفعال باشیم.

تجری مفرد اظهارداشت گفت: اعضاء و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند در امر برگزاری انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی و با برنامه‌ریزی منسجم در چارچوب قوانین و مقررات گام بردارند .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول اظهار داشت : هیچ یک از کارکنان مجاز به استفاده از موقعیت و جایگاه خود به نفع یا علیه هیچ کاندیدای انتخاباتی نیستند و به عنوان متولیان امر برگزاری انتخابات موظف به صيانت از آراء مردم بعنوان حق الناس و بی‌طرفی در انتخابات می باشند.

نماینده عالی دولت تدبیر وامید،پایبند بودن به قانون،رعایت نظم و انضباط اداری، هماهنگی و همکاری در اداره و تعامل با ادارات ونهادها، آمادگی کامل برای اجرای برنامه ها و دستورات، پیگیری و انجام دیگر امورات اداری همزمان با اجرای برنامه های انتخابات، برگزاری منظم جلسات، خبر رسانی دقیق تمامی موارد انتخابات، تقسیم کار وهماهنگی لازم تاکید نمود.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 532
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:950
بازدید سال:6655
بازدید کل:1928206