عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پيام تسليت فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم


پيام تسليت فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

احمد تجری مفرد فرماندار با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، متن این پیام به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم»

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین(ع)، سلام بر دستان بریده سقای کربلا،سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله های کودکان تشنه، سلام بر صبر و دلتنگی های زینب(س)، سلام بر ندای جاودان ” هل من ناصر ینصرنی”و سلام بر اشک های صاحب الزمان(عج)

باز شور محرمی دیگر از راه می رسد و عالمی را به شمیم جان نواز حسین شهید و ۷۲شقایق سرخ روییده در دشت نینوا معطر می کند. دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمدعلیهم السلام فرا می رسد و با آمدنش همه جا سیاهپوش می شود و غمی جانکاه بر دلها سنگینی می کند. محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.

فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام شیعیان جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است با استعانت ازالطاف الهی توفیق شرکت در مراسم عزاداری مظلوم آل مرتضی را پیدا کرده و از این ایام معنوی، حظ و بهره لازم و کافی را برده و روح خود را جلا دهیم.

رجاء واثق دارم که مردم محب اهل بیت شهرستان علی آباد کتول و مسئولان محترم هیئات و تشکل های دینی و مذهبی با سایر عزاداران این سرزمین، فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید در زمینه برپایی مجالس و آیین های سوگواری الهام بخش قرار خواهند داد تا ان شاء الله شاهد اقامه مجالسی با شکوه باشیم.

احمد تجری مفرد

فرماندار شهرستان علی آباد کتول


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2759
بازدید سال:2759
بازدید کل:1924310