عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه مبارک فجر برگزارشد


جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه مبارک فجر برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه مبارک فجر برگزارشد

باعنایت به فرارسیدن سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندارعلی آباد کتول در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فرماندار در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان اظهار داشت:دهه فجر، نشان بارز عظمت و بزرگی رخدادی است که در بهمن۵۷ توسط نیروهای مردمی شکل گرفت.

وی افزود: دهه فجر دهه خاص و ویژه ای برای نظام جمهوری اسلامی و نمود وحدت مردم و میثاق مجدد با انقلاب است .

هدایتی کتولی خاطرنشان کرد:به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی،دهه فجر سرآغاز طلوع و تولد دوباره اسلام و یکی از نقاط عطف تاریخ مبارزاتی ملت ایران در مقابل ستمگران بود و در حقیقت بخشی از تاریخ ملت ماست و ملت ایران حیاتی دوباره یافتند و ادامه آن باعث شد که علیرغم تلاش دشمنان برای از بین بردن نام و یاد انقلاب ،مردم دوباره آن روز را تجدید خاطره نمایند.

وی اظهارداشت: با حضور قدرتمند مردم بود که این انقلاب پیروز شد و در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز پیروز میدان بود و اکنون با حمایت این مردم،انقلاب اسلامی و نظام و دولت ما در سطح بین المللی قدرتمندانه و عزت مندانه حرف خود را می زند.

فرماندار اظهار داشت: دولت تدبیر و امید هم که ماحصل انتخاب مردم است این افتخار را دارد که با عقلانیت ،اعتدال،دور از افراطی گری و با توجه به آرمانهای بلند امام راحل(ره) و در چهار چوب سیاستهای کلی نظام که بوسیله مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ابلاغ می گردد حرکت نماید و ادامه مسیر می دهد؛ مسیری که برخوردار از توسعه همه جانبه معنوی و مادی باشد.

حسن هدایتی کتولی فرماندارگفت: دهة فجر فرصتیبرای تمام مسئولیناستکه بتوانند عاقلانه و با تدبیر فعالیت هایی را انجام دهند که نسلجدید رابا ارزشهای انقلاب،آرمانهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری آشنا کنند.

وی با تاکید بر برگزاری برنامه های با شکوه امسال دهه فجر اظهار داشت: بایدبدانیم دشمن لحظه ای ازماغافل نیست وباتفرقه افکنی وایجادفاصله بین نسل اول انقلاب ونسل امروزدرصدد نفوذواجرای توطئه های خوداست وازهمه امکانات ورسانه ها وابزارهای خود برای تغییر مسیر انقلاب استفاده می کند لذالازم است هوشیارانه ازباوحدت ویکپارچگی که دربین همه اقشارومردمومسئولین هست صیانت کنیم وبرای ناکامی دشمن برنامه ریزی دقیق وکارآمد داشته باشیم.

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه مبارک فجر برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:408
بازدید سال:6113
بازدید کل:1927664