عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انتخاب یک داوطلب هلال احمر از علی آبادکتول به عنوان داوطلب برگزیده همایش روز جهانی دواطلبان


انتخاب یک داوطلب هلال احمر از علی آبادکتول به عنوان داوطلب برگزیده همایش روز جهانی دواطلبان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انتخاب یک داوطلب هلال احمر از علی آبادکتول به عنوان داوطلب برگزیده همایش روز جهانی دواطلبان

مدیرعامل هلال احمر گلستان از انتخاب یک داوطلب هلال احمر از علی آبادکتول به عنوان داوطلب برگزیده همایش روز جهانی دواطلبان سال ۹۵ خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، حسین احمدی مدیرعامل هلال احمر گلستان افزود: تبدیل محیط های آموزش به محیط امن در موقع حوادث طبیعی در جهت آرامش مردم با توجه به نزدیکی به مکان های زندگی آنان و پوشش امدادی مناسب تأثیرگذار خواهد بود.

وی در خصوص مانور امداد ونجات زلزله در مدارس نیز اظهار داشت: با توجه به شعار ‘مدرسه ایمن، جامعه تاب آور’، افزایش آگاهی و آمادگی در برابر حوادث و بلایا برای تمامی اقشار مردم، به ویژه نوجوانان و خانواده ها الزامی است.

به گفته وی؛ تمرین امدادی با مشارکت اعضای کارگروه های تخصصی امداد و نجات باید همواره در دستور کار قرار داشته باشد و نیز آموزش اقشار مختلف مردم اجرایی شود.

احمدی ادامه داد: روز گذشته با تعامل مناسب تیم های امدادی و مشارکت دانش آموزان آموزش دیده در قالب تیم های مختلف در دبیرستان تربیت گرگان مانور امداد ونجات برگزار شد.

وی همچنین یادآور شد که در سال تحصیلی جاری تشکیل کانون های دانش آموزی و پنجمین طرح ملی دادرس در مدارس و دبیرستان های عمومی دوره اول در دستور کار قرار دارد تا شعار هر خانواده یک امدادگر تحقق یابد.

احمدی از انتخاب یک داوطلب هلال احمر گلستان به عنوان برتر کشور نیز خبر داد و گفت: رضا دولتی نوده داوطلب عضو این جمعیت از شهرستان علی آبادکتول روز گذشته در نهمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه به این افتخار نائل آمد.

نهمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس، دبیر کل و نماینده ولی فقیه در جمعیت، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر و داوطلبان برتر جمعیت از سراسر کشور در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد.

از ۱۹۰ کشوری که عضو صلیب سرخ جهانی هستند، حدود ۵۰ کشور افزون بر ۸۰ هزار داوطلب دارند، این در حالی است که تعداد خیرین، داوطلبان و اعضای جمعیت هلال ‌احمر ایران بیش از این تعداد است.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:961
بازدید سال:6666
بازدید کل:1928217