عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پژوهش و امور اجرایی از مهمترین ارکان برنامه توسعه در جوامع محسوب می شود


پژوهش و امور اجرایی از مهمترین ارکان برنامه توسعه در جوامع محسوب می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول اظهارداشت: پژوهش و امور اجرایی از مهمترین ارکان برنامه توسعه در جوامع محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در این نشست با اشاره به استفاده بهینه از تجارب علمی و فرهنگی زنان دانشگاهی در ارتقای سطح کمی و کیفی واحد گفت: یکی از ابعاد مهم حضور زنان در آموزش عالی، مشارکت به عنوان عضو هیات علمی و در نقش آموزشگران و پژوهشگران دانشگاهی است.

اسفندیاری مقدم بیان کرد: زنان به عنوان بخش عمده ای از جمعیت کشور، نه تنها در تولید، توسعه، گسترش دانش و فناوری نقش بسزایی دارند، بلکه با توجه به نقش تربیتی در پرورش افراد جامعه و نسل آینده، توجه به توانمندی آنان در عرصه های علم و فناوری اعم از آموزش، پژوهش و نیز امور اجرایی از مهمترین ارکان برنامه توسعه در جوامع محسوب می شود.

وی با بیان این مطلب که علاقه مندی زنان به کسب مدارج تحصیلی بالا و اشتیاق آنها به فعالیت آموزشی در دانشگاه واقعیت انکارناپذیر جامعه ایران در دوران کنونی است افزود: بانوان عضو هیات علمی دانشگاه با مشکلاتی مواجه هستند که می تواند بر سطوح عاطفی، نگرش و عملکرد آنها تاثیر بگذارد و ما در جلسه امروز سعی بر آن داریم تا با بیان این مشکلات گامی برای رفع آن برداریم.

گفتنی است در این نشست که با حضور علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد و جمعی از اعضای هیات علمی بانوان در سالن کنفرانس اداری واحد برگزار شد، استادان نظر و پیشنهادهای خود در راستای توسعه کمی و کیفی دانشگاه را بیان کردند.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2674
بازدید سال:2674
بازدید کل:1924225