به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول جلسه پیشگیری ومقابله باجعل مدارک واسنادرسمی باحضور زنگانه معاون فرمانداردر محل فرمانداری برگزارشد.
دراین جلسه زنگانه به تحولات بسیارمثبت وسازنده درنحوه ارائه خدمات ثبتی واجراء قانون ارتقاء سلامت اداری درسازمان ثبت اشاره نمودند،سپس لزوم مبارزه با جعل اسنادومدارک ،تاکيد ودقت نظردراحراز هویت متعاملین ، وکیل ونیز اصالت مدارک شناسایی، پاسخ استعلامات، اسنادومکاتبات را ضروری دانسته وکاهش پرونده های کیفری دردادگاهای استان را اثرات آن ذکر نمودند.
زنگانه گفت:به جهت تکرار تغییر اسناد و عدم ثبت هویت اسناد و استانداردسازی نامناسب باید تمهیداتی کارشناسانه برای ثبت هرگونه تغییرات هویتی و اسناد لحاظ شود.
وی برای پیشگیری و مقابله با جعل مدارک و اسناد رسمی برای تقویت آگاهسازی مردم تأکید کرد و گفت: کلیه دستگاهها نسبت به اطلاعرسانی در زمینه عملکرد صورت گرفته به منظور پیشگیری و مقابله با جعل مدارک و اسناد اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون فرماندارگفت: ثبت الکترنیکی دفاتراسناداز طریق سامانه ثبت آنی موجب شفافیت سازی دفاتراسناد،کاهش هزینه وجلوگیری ازجعل اسناد بوده وابراز امیدواری نمود با همکاری سایرنهادها وسازمانها ،سامانه ثبت آنی اجرایی تروکابردی ترگردد.