تکریم ارباب رجوع می‌بایست اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=106540کپی به کلیپ‌بورد

تکریم ارباب رجوع می‌بایست اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد ازبخشداری مرکزی جهت تکریم ارباب رجوع بازدید بعمل آورد.

فرماندارگفت:تکریم ارباب رجوع می بایست اولویت کاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باشد.

وی افزود:میزان مراجعه مردم عزیزوفهیم بخش مرکزی به بخشداری هادر رابطه با پیگیری مشکلات قانونی خود با دیگر دستگاه ها می تواند یکی از ملاک های ارزیابی بخشداری ها باشد.

تجری مفرداظهارداشت :اساسا،احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی ایران،هدف نهایی طرح تکریم است وآن،نیاز نهفته ای میان مردم ودستگاههای اجرایی بود که این امر در شهرستان می بایست اولویت کاری کارکنان و مدیران دستگاه های مختلف همچون گذشته باشد.

درادامه ملک حسینی بخشدارمرکزی، راجع به وضعیت بخش ، کارکنان بخشداری به ارائه دیدگاههای خود جهت پیشبرد مطلوبتر اموروهمچنین مسائل و مشکلات مربوطه پرداخته وبا اشاره به دیدگاههای مطروحه توسط کارکنان ، توضیحاتی راجع به هرکدام از دیدگاهها ارایه و توصیه هایی را نیز برای بهبود وضعیت و خدمت بهتر به مردم مطالیی مطرح نمود .

 

 

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

Skip to content