نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

میزخدمت مهمترین عامل ارتباط مردم ومسئولین و افزایش رضایت مندی است

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=126766کپی به کلیپ‌بورد

میزخدمت مهمترین عامل ارتباط مردم ومسئولین و افزایش رضایت مندی  است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابراهیم احمدی
گفت: با توجه به لزوم ارتباط دو سویه مردم ومسئولین درجهت ارتقاءجایگاه رضایت مندی
عمومی از ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان ،میز خدمت این مهم را محقق می
نماید.

احمدی
افزود: استفاده از ظرفیتهای دستگاه‌ها در خصوص
حل مشکلات روستائیان  یکی از سیاستهاو دستورات اکیددولت خدمت گزار است. 

لازم به ذکر است اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران
روستاهای برفتان،بلوک غلام و اسلام آباد فندرسک ضمن بحث و تبادل نظربا روسای ادارات
خدمات رسان
پیگیرمشکلات و مطالبات مردمی روستاه
های مذکور شدند.

میزخدمت مهمترین عامل ارتباط مردم ومسئولین و افزایش رضایت مندی  است

 

میزخدمت مهمترین عامل ارتباط مردم ومسئولین و افزایش رضایت مندی  است

 

میزخدمت مهمترین عامل ارتباط مردم ومسئولین و افزایش رضایت مندی  است

 

میزخدمت مهمترین عامل ارتباط مردم ومسئولین و افزایش رضایت مندی  است

 

میزخدمت مهمترین عامل ارتباط مردم ومسئولین و افزایش رضایت مندی  است

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

رویداد صدرا باهدف ایجاد زمینه‌ای برای معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه به صنعت و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانشجویان برگزار می‌شود.
فرماندار در بازدید سرزده از روستای حسن طبیب به شنیدن مشکلات و نیازهای اهالی روستا پرداخت و بر اهمیت تعامل مستقیم با مردم تأکید کرد.
به مناسبت روز ملی ثبت احوال،فرماندار علی آبادکتول از اداره ثبت احوال شهرستان بازدید به عمل آورده و این روز را به کارکنان زحمتکش این اداره تبریک گفت.
فرماندار علی آبادکتول:راهداران همواره به عنوان فرشتگان نجات در جاده حضور دارند و شب و روز برای آنان در خدمت رسانی به هموطنان فرقی نمی کند.
دو پروژه آبرسانی مخزن آب حکیم آبادفندرسک و پمپاژ آب امیرآباد فندرسک در شهرستان علی آبادکتول به بهره برداری رسید.
Skip to content