عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشکلات آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول بررسی شد


مشکلات آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول بررسی شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مشکلات آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول بررسی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه پیگیری مشکلات آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول با حضوراحمد تجری مفردفرماندار، حجت اسلام والمسلمین موسوی وفلاح امامان جمعه شهرهای علی آباد کتول ومزرعه نوروزی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ومدیرکل نوسازی استان گلستان درمحل آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد.

تجری مفردفرماندارعلی آباد کتول گفت:آموزش نقشی محوری در توسعه دارد و این نقش زمینه ساز شکوفایی و بالندگی جامعه می شود لذا لازم است تا به آموز ش و پرورش توجه بیشتری شود.

وی افزود:مدارس و آموزش و پرورش با توجه به اینکه به عنوان خانه دوم هر دانش آموز محسوب می شوند نقش بسیار مهمی در ساختن آینده ای روشن برای جامعه دارند.

فرماندار اظهارداشت:دانش آموزان بخش عمده ای زندگی خود را در مدارس سپری می کنند و تحت تعلیم و تربیت و پرورش مربیان و معلمان و مدیران مدرسه خود قرار می گیرند که این موضوع بیانگر نقش مهم آموزش و پرورش و مدارس در تربیت این دانش آموزان است.

تجری مفردفرماندارعلی آباد کتول گفت: همه باید به آموزش و پرورش کمک کنیم تا بتواند به اهداف مورد نظر برسد.

وی باراصلی تربیت نسل آینده را بر عهده آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: فرهنگیان قشری زحمتکش و بسیار مهم و تاثیرگذار هستند و همه ما باید به این نهاد بسیار مهم کمک کنیم.

وطنی گفت:خانواده بازوی توانمند آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف متعالی آن می باشد.

وطنی با بیان اینکه کارها برای رضای حق تعالی انجام می گیرد ،گفت :نرسیدن به هدف ،انسان را ناامید نمی کند، مهم تلاشی است که در این کار انجام داده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هیچ موقع تعطیل نیست و در تابستان نیز فعالیت ها بصورت گسترده و فعال انجام میشود بیان داشت: هر مدرسه در تابستان حداقل یک فعالیت قرآنی و یک فعایت ورزشی انجام می دهد.

وطنی همچنین بر گسترش فعالیت های پژوهش سرا – گروه های آموزشی – مرکز مشاوره-انجمن های اولیاء تاکید نمودند.

وی در ادامه سخنان خود افزود:انجمن های اولیا در مدارس بصورت تخصصی تشکیل شده و آموزش خانواده بایستی تقویت گردیده وکارگروه های تخصصی انجمن اولیا مدارس فعال شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش مشکلات آموزش و پرورش را حول چهار محور نگرش – دانش – انگیزش و توانمندی دانسته و تقویت این چهار محوررا باعث حل مشکلات عدیده آموزش و پرورش بیان داشت.

در پایان حاضرین جلسه نقطه نظرات خود رابرای کمک به آموزش و پرورش بیان کردند.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2674
بازدید سال:2674
بازدید کل:1924225