عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سومين جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذايی علی آباد کتول برگزارشد.


سومين جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذايی علی آباد کتول برگزارشد.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سومين جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذايی علی آباد کتول برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،سومين جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذايی شهرستان با حضور زنگانه معاون فرماندار و روسای ادارات و نهادهای عضو کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری علی آباد کتول تشکیل شد.

معاون فرماندارگفت :مسئله بهداشت و امنیت غذایی یکی از مسائل مهم است و رابطه تنگاتنگی با سلامت جامعه و مردم دارد بنابراین باید اهتمام ویژه ای به آن داشته باشیم .

وی اظهار داشت :توجه و اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری‌ها ضروری است و باید دستگاه‌های متولی نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی نظارت جدی داشته باشند.

معاون فرماندار با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت:یکی از برکات طرح تحول نظام سلامت که در دولت تدبیر و امید کلید خورد ارائه خدمات مطلوب سلامت به مردم جامعه است .

زنگانه در این جلسه با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت و ضرورت سلامت در جامعه اظهار داشت: با توجه به ایام فصل گرما و زمینه ساز شدن بسیاری از بیماری ها می طلبد در بحث جمع آوری به موقع و مرتب زباله ها و ساماندهی آب های سطحی و فاضلاب اقدام جدی صورت بگیرد.

 

در ادامه مدیریت محترم شبکه ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون طرح تحول نظام سلامت واهداف و دستاوردهای آن ،دستور جلسه را قرائت نمودند.

رئيس مرکز بهداشت با بيان اينکه تامين سلامت مردم نيازمند همکاری های همه جانبه و تعامل نزديک مسئولان می باشد ، بر همراهی و همدلی اعضای کارگروه سلامت در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه تاکيد کرد .

در ادامه کارگروه کارشناسان فنی مرکز بهداشت چالش های و مشکلات موجود را برای اعضای کارگروه تشريح و رفع آن را از مسئولان ذيربط خواستار شدند.

اتلاف سگ های ولگرد ، مشکلات بهداشت محيطی ، دفع بهداشتی فاضلاب کارخانجات ، تامين آب شرب سالم بعضی از روستا و افزايش نرخ رشد جمعيت،آنفولانزای حادپرندگان وکشتارگاه از جمله موارد مطرح شده در سومين کارگروه سلامت و امنيت غذايی شهرستان علی آباد کتول بود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 199
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:199
بازدید سال:5904
بازدید کل:1927455