عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته دولت


دیدار فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته دولت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت آغازهفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان ومدیران علی آباد کتول باحجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول دیدار کردند.

فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دولت اشاره‌ای به اقدامات در دستور کار فرمانداری برای هفته دولت داشت و بر همدلی و هم‌زبانی بیشتر مردم و مسئولان این منطقه تأکید کرد.

وی همچنین اشاره‌ای به سیاست‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم منطقه نیز اشاره‌ای داشت و از همراهی امام جمعه و سایر رؤسای ادارات به جهت پیگیری مطالبات مردم قدردانی کرد.

امام جمعه علی آباد کتول نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یاد شهدای والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی همچنین ضمن قدردانی از نماینده عالی دولت در شهرستان و کارکنان فرمانداری و کلیه ادارات شهرستان برای تمام خدمتگزاران صادق کشور به خصوص شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور منطقه آرزوی توفیق کرد.

امام جمعه علی آباد کتول مزین شدن این هفته را به نام شهیدان رجایی و باهنر را از حسنات این هفته دانست و گفت: مدیران باید این شهیدان والا مقام را سرلوحه کار خود قرار دهند و در خدمت‌گزاری و خادمی ملت از این بزرگواران الگو بگیرند..

 

                                   دیدار فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته دولت

 

دیدار فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته دولت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1300
بازدید سال:7005
بازدید کل:1928556