عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه مشکلات آب روستایی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه مشکلات آب روستایی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه مشکلات آب روستایی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه ای باحضوراحمد تجری مفرد فرماندار،شکیبافر مدير كل آب و فاضلاب روستايي گلستان ونوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداري با موضوع مشکلات آب روستایی ،دهنه محمد آباد وزرین گل برگزارشد.

فرماندار بر فرهنگ‌سازي رسانه‌ها و مسئولان در خصوص مصرف بهينه آب به ويژه در مناطق روستايي تاكيد كرد.

در اين جلسه فرماندار با اشاره به تغيير الگوي بارش و خشكسالي هاي چند ساله در كشور ، يكي از مهمترين راهكار هاي جلو گيري از هدر رفت آب را ، برنامه ريزي و مديريت الگوي مصرف در حوزه هاي صنعت ، كشاورزي و شرب عنوان نمود .

احمد تجری مفرد با اشاره به كاهش شديد نزولات آسماني بر برنامه‎ريزي براي تامين منابع جديد آب شرب روستايي و ضرورت توجه بيشتري مردم به صرفه‎جويي تاكيد كرد.

در ادامه مهندس نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول ضمن تقدیر و تشکر از مهندس شکیبافر و مجموعه شرکت آبفار استان به جهت خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی ،و تسریع در اجرای طرحهای آبرسانی به روستاها و رفع مشکلات آب شرب روستاها تاکید کرد.

مهندس شکیبافر درادامه گفت: با تامین اعتبار لازم چاه شماره 3 مجتمع گلستان تجهیز و کمبود آب شرب روستاهای محمد آباد ، الامن و برفتان برطرف خواهد گردید.

وی افزود :با شروع فصل گرما و افزايش دما معضل كمبود آب جدي است و در خصوص مصرف بهينه آب بايد فرهنگ سازي انجام شود.

وی مدیریت مصرف و صرفه جویی را بزرگترین حمایت برای عبور از بحران کم آبی در فصل گرما عنوان کرد و افزود: خدمت رسانی به جامعه زحمتکش روستایی افتخاری بس عظیم برای ما بوده که مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده برای آبرسانی به روستاها و پروژه های در دست اقدام این شرکت در شهرستان علی آباد کتول ارائه کردوتصمیمات لازم برای جبران کمبود آب دراین دودهنه وبعضی ازروستاهایی که کمبود آب شرب دارند گرفته شد.

درپایان سبزه مدیرشهرستان گفت:لوله های چاه روستای جهانبینی به دلیل خرابی تعویض شدودبی استحصالی از5/1لیتربرثانیه به 2/4لیترارتقاء یافت که 170خانواربهره مند شدند که هزینه آن مبلغی بالغ بر7500000/11ریال میباشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:1078
بازدید سال:6783
بازدید کل:1928334