عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان بافرماندار علی اباد کتول


دیدار مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان بافرماندار علی اباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان بافرماندار علی اباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،نشست بررسی مشکلات روند توسعه زیرساختها، نیازهاومشکلات حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات شهرستان علی آباد کتول با حضوراحمد تجری مفردفرماندارعلی آباد کتول،دکتر حسین مومنی مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان مدیران کل استان و فرماندار و تعدادی از مسئولین مربوطه شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گفت:فناوری اطلاعات علم روز است که در کوچکترین مسایل زندگیمان نقش بسزایی دارد واین واقعیتی است که باید قبول کرد، وچه بهتر است جهت استفاده بهینه ازاین فناوری اطلاع رسانی اساسی از طرف ادارات مرتبط صورت گیرد.

در این جلسه احمد تجری مفرد فرماندار ضمن خیر مقدم، به بیان مسایل و مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات از جمله عدم انتن دهی موبایل،اینترنت وغیره اشاره نمود.

فرمانداردرادامه ابراز امیدواری کرد با مساعدت و همکاری مسئولین استانی به زودی مشکلات و موانع پیش رو در مبحث ارتباطات و فناوری اطلاعات مرتفع گردد.

ومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز با ابراز خرسندی از این همکاری، محورهای همکاری طرفین را در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: با پتانسیل و همکاری متقابل می توان شروع کارهای مثبت زیادی در استان داشت و با توجه به ظرفیت های موجود استان در موضوع فضای مجازی و موضوعاتی از این قبیل، استان گلستان قابلیت پایلوت کشوری را دارد.

دکتر مومنی گفت: این دیدار هماهنگی در جهت بهبود وضعیت شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات است که کمک شایانی به ارتقاء سطح ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان وشهرستان میکند،

دکتر مومنی در ادامه:هدف این سفر را بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان از نزدیک دانست و عنوان کرد : مشکلات ارتباطی در هر حوزه ای توسط دستگاه مسئول پیگیری خواهد شد.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2759
بازدید سال:2759
بازدید کل:1924310