عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفتمین جلسه انتخابات فرمانداری علی آباد کتول برگزارشد


هفتمین جلسه انتخابات فرمانداری علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هفتمین جلسه انتخابات فرمانداری علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول هفتمین جلسه انتخابات فرمانداری شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان ومسئولین ستاد انتخابات در محل فرمانداری برگزارشد.

فرماندارعلی آباد کتول سلامت انتخابات را یک اصل مهم دانست که بایستی همواره مورد توجه قرار گیرد و همچنین تأکید کرد: ضمن اینکه مسئولان کمیته های ستاد انتخابات نبایستی در راستای جانبداری و حمایت از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش و در محافل و مجالس تبلیغاتی شرکت کنند؛ هیچ یک از مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان نیز نباید از امکانات و تجهیزات دولتی در جهت حمایت و تبلیغ کاندیداها استفاده کنند که در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان از مسئولان کمیته ها خواست تا نسبت به برگزاری جلسات مشترک اقدام کرده و طوری برنامه ریزی کنند که علاوه بر انجام امور انتخابات و اجرای دقیق مصوبات، وقفه ای در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان به کمیته های تاکید کردند که در ارسال اخبار و اطلاعات انتخابات مجدانه فعالیت نمایند و در همه زمینه ها بصورت کارشناسانه اقدام نموده و از هر گونه افراط و تفریط پرهیز نمایند.

فرماندار به بخشداران ومسئولین کمیته ها توصیه کرد که همکاری و تعامل بسیار خوبی با هیات های نظارت در شهرستان ها داشته باشند تا از ظرفیت این تعامل بتوانیم استفاده مطلوب و لازم را در جهت برگزاری انتخابات سالم ببریم.

در پایان فرماندار راهکارهایی را جهت کاهش هزینه های انتخابات ارائه نمود و آنرا مؤثر و راهگشا در امر برگزاری انتخابات برشمرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1297
بازدید سال:7002
بازدید کل:1928553