عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست مشترک فرماندار علی آباد کتول با دهیاران


نشست مشترک فرماندار علی آباد کتول با دهیاران

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست مشترک فرماندار علی آباد کتول  با دهیاران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ نشست مشترک فرماندار علی آباد کتول ،بخشداران مرکزی وکمالان با دهیاران این شهرستان به منظور نحوه برگزاری انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: مسئولیت خطیری بر عهده مجریان انتخابات است چرا که بایستی مجلسی خوب و در شأن کشور در راستای خطوط ترسیم شده انقلاب اسلامی داشته باشیم. شوراها و دهیاران نیز به عنوان نماد مردم سالاری دینی و حلقه واسط مردم و نظام در این حماسه جایگاه خاصی دارند و باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

تجری مفرد درجمع دهیاران شهرستان گفت :دهیاران اولویت‌های روستاها ،وظایف خود و مقررات جاری کشور را باید بهتر بشناسند.

فرماندار با اشاره به اینکه دهیاران شرح وظایف و مقررات جاری و اولویتهای روستاها را بشناسند گفت : روابط تنگاتنگ و صمیمانه با شوراها و بخشداران مهمترین رویکرد دهیاران است.

فرماندارگفت:مابه عنوان مدیران دولتی بایدبه خودمتکی باشیم وازاتکا به منابع ناپایدارپرهیزکنیم وروابط تنگاتنگ و صمیمانه با شوراها و بخشداران مهمترین رویکرد دهیاران است.

تجری مفرد دراین جلسه برلزوم درون‌زایی اقتصادی در مقابله با تحریم‌ها تأکید کرد و افزود: خدمت به مردم را باید مغتنم شمرد و کشاورزی به عنوان قطب اقتصادی در این شهرستان می‌تواند با اهمیت‌ ترین حوزه درون‌زایی در راستای تحقق شعار امسال باشد.

فرمانداراشاره به محدودیت‌های منابع مالی در چند سال گذشته، اظهار داشت: این گونه محدودیت‌ها مقطعی است و نباید دلیلی برای کاهش تلاش‌هاو فعالیت‌های ما در حیطه کاری خودمان شودوالحمدالله روبه افزایش است.

تجری مفرد گفت: هر دهیار با انجام وظایف خود و برنامه‌ریزی در کارهایش می‌تواند به مثابه یک شهردار در روستا آبادانی ایجاد کند.

تجری مفرد ضمن تاکید بر بی طرفی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهم نیست چه کسی رای می گیرد، مهم این است که همه کاندیدا ها اصلح هستند، مردم آنها را انتخاب می کنند و آنچه که مردم انتخاب می کنند حتماً خیر است و آنچه که مهمتر از همه چیز است حضور باشکوه مردم همچون گذشته در پای صندوقهای رای است.

فرمانداردرادامه گفت: پیشرفتهای روستاها پس از انقلاب کاملاً مشهود است و کسی نمی تواند این پیشرفتها را نادیده بگیرد.

ملک حسینی بخشدارمرکزی درادامه یک توصیه انتخاباتی هم به دهیاران داد و گفت:دهیاران نماینده دولت در روستاها هستند که باید در کمال بی‌طرفی وظایف خود را انجام داده و وارد کارهای سیاسی و جناحی انتخابات نشوند.

خسروی بخشدار کمالان تبعیت از قانون را وظیفه همگانی عنوان کرد و همچنین فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رأی، انجام خدمات به موقع و مؤثر در تمامی زمان ها به خصوص این برهه حساس، شناسایی و رفع موانع و مشکلات، پرهیز از تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخاباتی و مدیریت زمان را برای تضمین سلامت انتخابات از اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران خواستار شد.

 

 

نشست مشترک فرماندار علی آباد کتول  با دهیاران

 

نشست مشترک فرماندار علی آباد کتول  با دهیاران

 

نشست مشترک فرماندار علی آباد کتول  با دهیاران

 

نشست مشترک فرماندار علی آباد کتول  با دهیاران

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:385
بازدید سال:6090
بازدید کل:1927641