عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه پدافند غیر عامل شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه پدافند غیر عامل شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 جلسه پدافند غیر عامل شهرستان علی  آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، جلسه پدافند غیر عامل شهرستان علی آباد کتول به ریاست زنگانه معاون فرماندار علی آباد وکتول با حضور اعضا در آموزش وپرورش شهرستان برگزار شد.

در این مراسم زنگانه در خصوص نقش واهمیت پدافند غیر عامل گفت: مقام معظم رهبری فرمانی مبنی بر تشکیل کمیته دائمی پدافند غیر عامل صادر کردند که این روز را به عنوان روز پدافند غیر عامل تعیین و به دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد که این روز در تقویم جاری کشور درج شود.

وي در ادامه با ارائه تعريفي از پدافند غيرعامل گفت: پدافند غيرعامل در تعريفي جامع به معناي مجموعه اقدامات غيرمسلحانه است كه موجب افزايش بازدارندگي، كاهش آسيب پذيري، ارتقاي پايداري ملي و تسهيل در امر مديريت بحران در برابر تهديدات نظامي دشمن مي شود.

دکترزنگانه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شعار امسال هفته پدافند غيرعامل اظهار نمود: در سال جاري، شعار "پدافند غيرعامل به عنوان يك اصل براي هميشه" در نظر گرفته شده است .

وی اظهارداشت: ايجاد فرهنگ و باور عمومي در مورد ضرورت بكارگيري اصول پدافند غيرعامل در مورد طرحهاي حساس و حياتي كشور به ويژه در ميان مديران سطوح مختلف و همچنين در ميان مردم جامعه، تهیه و اجرای طرح‌های پدافند در مورد مراكز، اماكن و تاسیسات حائز اهمیت (نظامی و غیرنظامی) موجود و در دست اجراء بر اساس اولویت بندی از جمله سياست هاي اصلي مورد تاكيد در پدافند غيرعامل است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2746
بازدید سال:2746
بازدید کل:1924297