عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای مشورتی نمازبرگزارشد


جلسه شورای مشورتی نمازبرگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای مشورتی نمازبرگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،جلسه شورای مشورتی نماز شهرستان علی آباد کتول باحضوراحمد تجری مفردفرماندار،محمدی مشاوراستاندارومدیراقامه نمازگلستان وحجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه در محل دفتر امام جمعه علی آباد کتول برگزارشد.

فرماندارگفت:نماز یکی از محورهای مهم مردم این شهرستان در مدارس ، دانشگاه ، ادارات و شرکت ها می باشد.

تجری مفرد نماز را عامل اصلی پیشرفت در تمام امور زندگی دانست و گفت:باید در محیط سازمان و ادارات نسبت به این فریضه مهم الهی برنامه ریزی اصولی صورت گیرد.

فرماندار نماز را مایه آرامش دانست و اظهار داشت : بحث شبیخون فرهنگی که حضرت آقا بارها و بارها به آن اشاره کرده و می کند همین بحث عدم توجه به باورهای دینی است که بوسیله شبکه های ماهواره و شبکه های اجتماعی و فیلم هایی که ساخته می شود شکل می گیرد.

تجری مفرد نماز را تنها واجب بدون استثنا و اما و اگر عنوان کرد و گفت : در واجباتی چون حج ، زکات و روزه استثنا وجود دارد اما در نماز استثنا وجود ندارد و نماز است که به انسان آرامش می دهد و انسان با نماز به بندگی می رسد و اگر کسی بنده خدا باشد اختلاس نمی کند ، دروغ نمی گوید .

رییس ستاد اقامه نماز استان مسئولیت را مکنت دانست و گفت : وقتی به ما پست و مقام و مسئولیتی داده می شود یعنی به ما مکنت داده اند و طبق آیه قرآن چهار وظیفه برای کسی که مکنت دارد آمده است ، اقامه نماز ، فقرزدایی (زکات) عطرافشانی و درو کردن شیطان است.

محمدی گفت:سه طرح باید اجراشود که توسط اقامه نماز کشور تصویب شده است.1-طرح منادیان گلبانگ محمدی2-طرح سفیران صبح3-طرح منهاج نماز(نمازبازارواصناف)3-طرح قیام(اعزام امام جماعت به روستاهای فاقد امام جماعت است)

حجت الاسلام موسوی امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به اثر بخشی نماز در ابعاد مختلف زندگی گفت:نماز تمامی زمینه های وجودی انسان را در برگرفته است.

وی با اشاره به سخنان امام علی (ع) در مورد نماز گفت:امام حسین (ع)در راقامه نماز گلستانوز عاشورا اهتمام ویژه ای به اقامه نماز اول وقت داشت.

امام جمعه علی آباد کتول نیز بر ترویج فرهنگ نماز در میان نوجوانان و جوانان و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فلسفه، آثار و احکام نماز تاکید کرد.

درادامه وی افزود:همه باید برای فرهنگ سازی نماز در جامعه تلاش کنند زیرا توسعه و ترویج ارزش های اسلامی،از جمله مقوله نماز، نقش مؤثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

درپایان از فرماندارشهرستان به خاطرتویج فرهنگ نماز در شهرستان قدردانی شد.

جلسه شورای مشورتی نمازبرگزارشد

 

جلسه شورای مشورتی نمازبرگزارشد

 

جلسه شورای مشورتی نمازبرگزارشد

 

جلسه شورای مشورتی نمازبرگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:428
بازدید سال:6133
بازدید کل:1927684