عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست هم انديشي با اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد واحد علي آباد


نشست هم انديشي با اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد واحد علي آباد

نشست هم انديشي با اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آبادكتول با حضور عباس نياوند معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گلستان و احمد تجري مفرد فرماندار شهرستان علي آبادكتول در دانشگاه آزاد اسلامي علي آباد برگزار شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گلستان با اشاره به شعار سال گفت: تحقق مديريت جهادي، نيازمند ارتباط نزديك دانشگاه و صنعت است كه براي ايجاد اين ارتباط بايد اين دو را به واسطه يك مركز تحقيقاتي در كنار هم قرار دهيم. عباس نياوند در نشست هم انديشي با اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آبادكتول با حضور مديركل دفتر آموزش و پژوهش استانداري و فرماندار اين شهرستان بيان كرد: اگر انسان در جهت فكر و انديشه ي نو و خلاق تلاش كند و به آن مسلط شود، مي تواند با ارائه الگوها به حل مشكلات بشريت كمك كند. وي اظهار كرد: برگزاري جلسات هم انديشي با اساتيد دانشگاه ها براي حل مشكلات دستگاه هاي اجرايي بسيار اثر گذار است و بايد در سال جديد با توجه به موضوع اقتصاد و فرهنگ و مديريت جهاد تلاش كنيم ارتباط دستگاه هاي اجرايي، صنعت و دانشگاه را با هم نزديك كنيم تا مشكلاتمان را با استفاده از روش هاي علمي و مقرون به صرفه حل كنيم. نياوند با تشريح سياست هاي اقتصاد مقاومتي مقام معظم رهبري اذعان داشت: براي اجرايي شدن سياست هاي اقتصاد مقاومتي كه راه گشاه ما براي برون رفت از وضعيت فعلي اقتصاد است، بايد اين سياست ها را تشريح و بررسي كنيم كدام يك از اين سياست ها قابليت اجرا در استانمان را دارد و سپس به آن عمل كنيم. وي با اشاره به تخصيص يك الي ۳ درصدي بودجه دستگاه ها براي انجام فعاليت هاي پژوهشي تصريح كرد: ۴ الي ۱۲ ميليار تومان از بودجه كل دستگاه هاي استان مي تواند صرف هزينه هاي پژوهشي شود كه امسال لازم است با برنامه ريزي دقيق روي اين اعتبار، براي جذب حداكثري آن تلاش كنيم.

مديركل دفتر آموزش و پژوهش استانداري گلستان گفت: آموزش ها بايد با شرايط فعلي همگام و پژوهش هايمان بايد كاربردي شوند تا بتوانند گره مشكلات جامعه را گشوده و به توليد ثروت منجر شود. رمضانعلي اسفندياري در نشست هم انديشي با اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آبادكتول با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گلستان و فرماندار علي آبادكتول بيان كرد: اكثر مديران ما به مديريت كلاسيك و قبلا تجربه شده روي مي آورند در صورتي كه استفاده از روش مديريت كلاسيك راهگشاي مشكلات جامعه نيست. وي با اشاره به رشد روز افزون علم و فناوري اظهار كرد: مديريت بايد پويا و تحولي باشد تا بتواند در لحظه تصميماتي درست بگيرد و خود را با هر نوع شرايطي وفق دهد.اسفندياري تصريح كرد: مديري موفق است كه بتواند براي شريط جديد، طرح مديريتي جديدي ارائه دهد تا علاوه بر افزايش بهره بري از زمان و امكانات، مشكلات پيش رو را نيز حل كند.

فرماندار علي آبادكتول نيز در اين نشست با اشاره با تشريح مديريت جهادي گفت: در مديريت جهادي بايد منطقي تصميم بگيريماحمدي تجري مفرد يكي از مشكلات جامعه را تصميمات احساسي و دور از منطق برخي مديران دانست و اظهار كرد: تشكيل اتاق هاي فكر با دانشگاهيان و ارتباط آن ها با مديران دستگاه هاي اجرايي موجب مي شود، بخشي از اين مشكلات با ورود مدل هاي علمي - عمل رفع شود.وي تصريح كرد: مسئله امروز ما علم و صنعت است كه بايد با هم مرتبط شده و الگويي نو براي حل معضلات اقتصادي ما فراهم آورند، چرا كه جنگ سخت در جبهه هاي نبرد با دشمنان، امروز در لباس اقتصاد و فرهنگ خودنمايي مي كند.

عليرضا لادن مقدم رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آبادكتول در اين نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان آمادگي دارد در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و شعار سال همايش هايي با عناوين اقتصادي و فرهنگي برگزار كند. وي اظهار كرد: اين دانشگاه با سه رشته كارآفريني در مقطع دكتري يكي از بزرگترين واحدهاي دانشگاهي استان گلستان است كه در جهت ورود به عرصه بازار و صنعت نيز تلاش مي كند. لادن مقدم يادآور شد: ما تلاش مي كنيم دانشجويان بتوانند ايده هاي خوب خود را به عرصه ظهور و بروز برسانند و از طريق ارتباط با مجامع صنعتي، طرح هاي خود را وارد بازار كار و صنعت كنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1163
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2740
بازدید سال:2740
بازدید کل:1924291