عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه ستاد مدیرت بحران در علی آباد کتول


برگزاری جلسه ستاد مدیرت بحران در علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه ستاد مدیرت بحران در علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،مقدم مدیرکل ستاد بحران استانداری گلستان واعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندارگفت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند وبا یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث بتوانند در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نمایند.

وی گفت: هرگاه بحرانی ایجاد شود وظیفه دستگاهها این است که اولویت را به حل بحران اختصاص دهند.

مقدم مدیرکل بحران گلستان در مورد مانورهشتم آذرروزایمنی در مقابله زلزله گفت: هدف از اجرای این مانور در همه‌ی مدارس سطح استان وشهرستان ها، افزایش سطح آگاهی دانش‎آموزان درباره زلزله و ایجاد آمادگی آنان برای انجام واکنش‎های رفتاری صحیح و سریع در برابر این پدیده طبیعی است.

وی با اشاره به هماهنگی مناسب میان دستگاه‎های عملیاتی و امدادی برای برگزاری این مانور خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی مناسبی بین دستگاه‎های برگزار کننده مانور از جمله آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‎های امدادی استان وجود دارد که همین موضوع ما را به برگزاری مطلوب این مانور امیدوار می‌کند.

مقدم با اشاره به شعار شانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در هشتم آذرماه گفت: شعار امسال تحت‌عنوان «آیا مدرسه من ایمن است» طرح شده که به‌دنبال سوق دادن نگاه‎ کشور به سمت ایمن‎سازی سازه‎ای و غیر سازه‎ای مدارس است.

وی درپایان از همه اعضای ستاد بحران خواست برای برگزاری بهتر این مانورتمام تلاش خودراانجام دهند تاآمادگی بهتری در برابرچنین حوادثی داشته باشند.

برگزاری جلسه ستاد مدیرت بحران در علی آباد کتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:409
بازدید سال:6114
بازدید کل:1927665