عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج


تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی كه به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن كردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

بسيج يك منظومه فكري است كه در همه عرصه‌هاي سياسي، نظامي، اقتصادي، علمي و فرهنگي، نيل به اهداف بلند قله‌هاي رفيع عزت و افتخار را هموار مي‌سازد.

بسيجيان از جان گدشتگانی هستند كه در هولناكترین لحظات زندگی , بی اعتنا به نام و نان , از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردید و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

خروش جهانی بیداران عالم ثمره استقامت زنان و مردانی است که بسیج در مدرسه عشق طریق جانبازی و دفاع از عقیده را به آنها آموخته است . آرزوی دور از دست رسی نیست که ما در همین سال های نزدیک شاهد تشکیل بسیج جهانی مستضعفان عالم باشیم، بسیجی که با خروش خود کاخ های عنکبوتی صاحب زر و زور و تزویر را ویران خواهد کرد . بسیج جهانی مستضعفان عالم امروز مرزها را در نوردیده و از وال استریت تا لیبی از لندن تا بحرین را فراگرفته است.

فریاد خروشان بیداران جهان با حنجره بسیجیان فریاد می شود ، حنجره ای که صوت داوودی آن یادگار مقتدای بسیجیان عالم حضرت امام خمینی (ره) است و امروز در نفس سید و سالارمان حضرت آیت الله العظمي خامنه ای جاری است. جهان در برابر تفکر و فرهنگ عالمگیر بسیج سر تعظیم فرود آورده است که این وعده الهی در قرآن کریم است؛ الیس الصبح بقریب.

اينجانب با تبريك هفته بسیج به همه بسيجيان سرافراز ، مداومت در پيمون راه شهداي والامقام را از خداوند خواهانم و امید دارم در راستاي اعتلای آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 197
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:197
بازدید سال:5902
بازدید کل:1927453