عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در علی آباد کتول


برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در محل روستای پیچک محله علی آباد کتول برگزار شد.

فرماندارعلی آباد کتول،ضمن تاکید بر ضرورت مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت های شهرستان اظهار کرد: به اعتیاد تنها به عنوان یک پدیده اجتماعی نمی توان نگاه کرد و برای حل این موضوع باید دیدگاهی چند جانبه داشته و تمام ارگانها در جهت پیشگیری و درمان آن تلاش کنند.

وی افزود: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال دولت و ملت ، همزبانی و همدلی نامیده اند یکی از اهداف دولت در این سال مبارزه جدی با معضل خانمان سوز اعتیاد است و امروزه در کنار فقر و رشد جمعیت، نابودی محیط زیست و تهدیدات هسته ای مواد مخدر و روان گردان ها بحران چهارم جهان هستند.

تجری مفردگفت:بهترین راه مبارزه با مواد مخدر ضمن پیشگیری، استفاده از نیروی مردمی، فرهنگ سازی و حفاظت خانواده ها از فرزندان است.

وی یاد آور شد: در کنار تجارت اسلحه، نفت و توریست چهارمین صنعت در دنیا که غیر قانونی هم هست خرید و فروش مواد می باشد که متاسفانه امروز از مواد مخدر سنتی به صنعتی در حال تغییراست.

فرماندار خاطر نشان کرد: هدف دشمن، از بین بردن نظام خانواده ها است و در واقع مواد مخدر زنگ خطری برای از بین بردن ارکان خانواده ها است.

وی درادامه بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت های بخش های دولتی، غیر دولتی و مردمی در عملیاتی کردن کنترل مواد مخدر و کاهش تهدیدهای این معضل اجتماعی تأکید کرد و گفت:شوراهای اسلامی،دهیاران وظیفه دارند برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر فعال باشند و در پیشیگیری اولیه،درمان معتادین ، اشتغال و بکارگیری معتادین ترک کرده همکاری و کمک های لازم را انجام دهند.

درپایان فرماندارگفت: برگزاری جلسات در مناطق آلوده به منظور ناامن کردن این مناطق می باشد.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 462
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:2410
بازدید سال:8115
بازدید کل:1929666