عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار مدیر عامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان با فرماندارعلی آباد کتول


دیدار مدیر عامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان با فرماندارعلی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار مدیر عامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان با فرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،حجت خلیل زاده مدیر عامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان با حضور در دفتر احمد تجری مفرد فرماندار با وی دیدار نمود .

تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این دیدار با اشاره به مشکلات صنایع خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت های استان وشهرستان در جهت رشد و توسعه گردید.

فرماندارگفت:ماآماده ایم تا به صنایع شهرستان کمک کنیم و مشکلات را حل نماییم وبا تمام توان ایستاده ایم و تمام موارد ذکر شده توسط صنعتگران را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: شهرستان علی آباد کتول در کنار تمام پتانسیل های قابل استفاده ای که دارد دارای دو شهرک و ناحیه صنعتی در علی آباد و فاضل آباد است که از وضعیت نامطلوبی برخوردار هستند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به نام (دولت ملت همدلی و همزبانی) مزین فرموده است و رئیس جمهور نیز در سال 9۴ دغدغه اصلی اش بحث اشتغال است لذا برآنیم که بتوانیم در این مسیر گامهای بلندی را همراه رهبری و دولت برداریم.

وی تصریح کرد:این شهرستان علی رغم وجود ظرفیت های بسیار زیاد ،جزء شهرستان های کم درآمدبرای بیشترافرادمحسوب می شود و شرکت شهرکهای صنعتی می تواند با جذب سرمایه و اشتغالزایی در کم کردن مشکلات مردم ، رشد و توسعه شهرستان واستان و ایجاد بسترهای کارآفرینی نقش بسیار مهمی ایفا کند.

خلیلی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان نیز با اشاره به شرایط نامساعد استان گلستان و پائین بودن سطح درآمد سرانه استان نسبت به میانگین کشوری ، جلوگیری از اتلاف منابع و سرمایه گذاری اصولی و منطقی را از اهداف این شرکت دانست.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2745
بازدید سال:2745
بازدید کل:1924296