عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همه باید برای حضور پرشور و برگزاری رقابتی سالم در انتخابات تلاش کنیم


همه باید برای حضور پرشور و برگزاری رقابتی سالم در انتخابات تلاش کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همه باید برای حضور پرشور و برگزاری رقابتی سالم در انتخابات تلاش کنیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،همایش یاوران وقف باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،آیت الله شاهرودی نماینده خبرگان رهبری در استان،مدیرکل اوقاف وامورخیریه گلستان ومدیران شهرستان درمحل مسجد جامع علی آبادکتول برگزارشد.

فرماندارگفت:مساله وقف ریشه در فرهنگ دینی ما دارد، چنانکه در طول سالیان متمادی موقوفات زیادی از طرف مردم مسلمان انجام شده است.

وی گفت: همانطور که در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نیاز به وقف و خیرین در زمینه های مختلف احساس گردید، امروز هم حضور خیرین در بحث وقف در موضوعات جدید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان با اشاره به وفور اماکن و بقاع متبرکه در شهرستان اظهار داشت: وجود فضای کافی و نیز حضور مردم در این اماکن، ظرفیت خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

درادامه فرمانداربا تاکید براین که همه باید برای حضور پرشور و برگزاری رقابتی سالم در انتخابات تلاش کنیم گفت: مردم با انتخابات در کشور ما به‌خوبی آشنا هستند و از سوی دیگر وزارت کشور نیز تجربیات خوبی در برگزاری آن دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد و هم انتخاب‌ کننده و هم انتخاب شونده از اجرای قانون راضی باشند و برای ما مهم نیست نتیجه انتخابات به نفع چه کسی خواهد بود و اجازه سواستفاده به هیچ‌کس داده نخواهد شد.

تجری مفرد متذکر شد: اگر اعتقاد داریم به رأی مردم که حق‌الناس است نباید سلایق شخصی در انتخابات لحاظ شود و تمام تلاش بر این است کم مسئولین امانت‌داری را ثابت کنند و انتخابات باشکوه برگزار شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه علی آباد کتول از ثبت 9 وقف جدید به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد و گفت: علی آباد کتول دارای بیشترین تعداد وقف در گلستان است.

حجت الاسلام والمسلمین امین قرائی بیان کرد: ازتعداد 9 وقف امسال، 2 مورد در حوزه فرهنگی و قرآنی، 3 مورد وقف حسینیه و زینبه و 4 مورد به اطعام در مساجد شهرستان اختصاص دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی آباد کتول در پایان با اشاره به لزوم توجه به وقف در حوزه های فرهنگی، تسهیل ازدواج جوانان، آموزش و درمان افراد نیازمند مطالبی رابیان نمودند.

مدیر کل اوقاف گلستان به بیان اثرات وقف در جامعه پرداخت و گفت اگر مردم به کارکردو اثرات موقوفات در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی آشنا شوند قطعا بیشتر استقبال خواهند کرد. سید محمد جواد رئوف در پایان به اجرای دقیق نیات واقفین نیز اشاره ای کرد و گفت اجرای امینانه نیات واقفین از محوری ترین و اصلی ترین وظیفه شرعی ، قانونی وجدانی و اداری ماست که الحمد الله این امر مهم نیز به نحو احسن برابر نیات واقفین خیر اندیش اجرامیشود.

درپایان از فعالان وقف قدردانی بعمل آمد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 530
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:948
بازدید سال:6653
بازدید کل:1928204