عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » باید از ظرفیت دهه فجر برای حضور پرشور مردم در انتخابات بهره مند شویم


باید از ظرفیت دهه فجر برای حضور پرشور مردم در انتخابات بهره مند شویم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

باید از ظرفیت دهه فجر برای حضور پرشور مردم در انتخابات بهره مند شویم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی اولین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان علی آباد کتول با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارو رئیس ستاد دهه فجر شهرستان و رؤسای ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ضمن تبریک در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با توجه به این که دهه فجر امسال در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شودگفت:باید از ظرفیت دهه فجر برای حضور پرشور مردم در انتخابات بهره مند شویم.

تجری مفرد،دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند،ازبرکت امام راحل و مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال۵۷ است.

فرماندارافزود:دهه فجر امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که در ایام انتخابات هستیم و مسئولان و مدیران باید مراقب باشند که این دهه به خصوص افتتاح پروژه ها به خوبی انجام شود تامردم عزیزازعملکرد مسئولان آگاهی کامل داشته باشند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری داهیانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.

فرماندارعلی آباد کتول اضافه کرد: در انقلاب اسلامی ما نفخه الهی وجود داشت و به خواست مردم و با رهبری های داهیانه حضرت امام (ره) به ثمر نشست بنابراین ما وظیفه داریم در جهت گرامیداشت خون پاک شهدا در مراسمات شرکت داشته باشیم.

فرماندار علی آباد کتول،از تشکیل 18 کمیته این ستاد در سطح شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شرح وظایف به هر یک از کمیته ها ابلاغ شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال بهترین برنامه ها را در شهرستان خواهیم داشت.

در پایان هر یک از مسئولین شهرستان نظرات و برنامه ها و پیشنهادات خود را در زمینه هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند.

باید از ظرفیت دهه فجر برای حضور پرشور مردم در انتخابات بهره مند شویم

 

باید از ظرفیت دهه فجر برای حضور پرشور مردم در انتخابات بهره مند شویم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1298
بازدید سال:7003
بازدید کل:1928554