عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی ستاد اجلاسیه 4000 شهید باحضورفرماندارعلی آبادکتول


جلسه هماهنگی ستاد اجلاسیه 4000 شهید باحضورفرماندارعلی آبادکتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی ستاد اجلاسیه 4000 شهید باحضورفرماندارعلی آبادکتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه هماهنگی ستاد اجلاسیه 4000 شهید شهرستان علی آباد کتول با حضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان،حسام مدیرکل دفترفنی استانداری گلستان ومدیران ادارات در محل دفتر فرمانداربرگزارشد.

فرماندارعلی آباد کتول گفت: هدف از احداث بنای یادمان بر مزار شهدا بویژه شهدای گمنام این است که مردم همواره با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، راه و آرمان آنان را نیز فراموش نکنند.

تجری مفرد در این جلسه ضمن اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در خصوص مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان گفت: استان گلستان نیز در 8 سال دفاع مقدس با حضورهمه اقشار نقش بسزایی در دفاع از این مرز و بوم داشته که تقدیم 4000 شهید نشان ازاطاعت پذیری و ولایتمداری و پاسداری مردم این استان از آب و خاک ایران اسلامی بوده است.

فرمانداروجود امنیت و آرامش در جامعه را مرهون خون پاک شهدا دانسته و افزود: برگزاری یادواره های شهدا بستر مناسبی را جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایجاد کرده و از خود گذشتگی فرزندان این مرز و بوم امروزه الگویی برای همه جهانیان شده و بر ماست تا درانتشارومعرفی این رشادتها و ایثارگریهای شهدا و رزمندگان به نسل جدید تلاش نمائیم.

تجری مفرد اضافه کرد: نسل جوان باید بدانند که برای انقلاب اسلامی چه انسان های بزرگی جان خویش را نثار کردند و با شناخت بهتر نسبت به شهیدان و درس گرفتن از آنان، درمقابل توطئه های دشمنان که به دنبال آسیب رساندن به انقلاب هستند، بایستد.

درپایان حکم احمد تجری مفرماندارعلی آباد کتول به عنوان مسئول ستاداجرائی اجلاسیه بزرگداشت چهارهزارشهید استان گلستان درعلی آباد کتول که ازطرف استاندارگلستان ابلاغ گردید قرائت شد وبه وی داده شد.

حسام مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان گفت: براساس مصوبه ستاد این اجلاسیه، عملیات احداث یادمان بر سر مزار شهدای گمنام در تمامی مناطقی که شهید گمنام دارند، احداث یا تکمیل می شود.

رسول حسام، طراحی و تهیه تندیسی از تصاویر شهدای شاخص گلستان و طراحی و نصب تابلوهایی از شهدا در محورهای برون شهری این استان را از دیگر مصوبات کارگروه عمرانی ستاد اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان اعلام کرد.

وی گفت: براین اساس و با کمک شهرداری ها و دهیاری ها و دیگر مسئولان شهرستان ها کار احداث یادمان شهدای گمنام و انجام مصوبات فوق تا قبل از زمان اجلاسیه انجام می شود ضمن اینکه فراخوان طراحی یادمان ها بزودی توسط نظام مهندسی و درقالب مسابقه ای آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان در آذر ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی ستاد اجلاسیه 4000 شهید باحضورفرماندارعلی آبادکتول

 

جلسه هماهنگی ستاد اجلاسیه 4000 شهید باحضورفرماندارعلی آبادکتول

 

جلسه هماهنگی ستاد اجلاسیه 4000 شهید باحضورفرماندارعلی آبادکتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1339
بازدید سال:7044
بازدید کل:1928595