عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور در شهر فاضل آباد برگزار شد


دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور در شهر فاضل آباد برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور در شهر فاضل آباد برگزار شد

دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور بمناسبت دهه فجر و یادواره ۴۰۰۰ هزار شهید استان گلستان در شهر فاضل آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،دومینمراسم با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول،حسن بالو معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه اداره کل مورزش وجوانان استان گلستان، ،نوروزی نماینده،جبله رئیس هیات کاراته استان ،میردیلمی بخشدار کمالان،ملک حسینی بخشدار مرکزی،سمیعی شهردار فاضل آباد،دیلم کتولی ریاست شورای اسلامی شهر فاض آباد و دیگر مسولین این هرستان در سالن شهدای شهر فاضل آباد برگزار شد.

احمدتجری مفرد فرماندار شهرستان علی آبادکتول در این باره گفت:یکی از مباحث صدور انقلاب بحث ورزش و مسابقات ورزشی است ،که در عرصه بین المللی انجام شد.

وی افزود: یکی از مباحثی که دشمنان تلاش می کردند که به آن برسند این بود که نظام را یک چهره بسیار خشن به دنیا نشان دهند اما موفقیت های ورزشکاران و تیم های ورزشی در عرصه های بین امللی جایگاه نظام را در میان ملل و مردم دنیا معرفی کرد و نشان داد که نظام اسلامی ایران دارای استعدادهای بسیاری نهفته در حوزه ورزش است که پیام صلح و دوستی را با مدال های خود نشان دادید.

فرماندار شهرستان اظهارداشت:مادرعرصه کاراته و ورزش های رزمی مقام های بسیارخوبی در عرصه بین الملل داشتیم و همین منطقه ای که امروز بعنوان میزبان این مسابقات است یکی از پایگاه های ورزش های رزمی در استان است که امیدواریم با کمک همه مسئولین بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد:موضوع مهمی که امام راحل و مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند مبحث بازدارندگی است که امروز در جایگاه ارتش بیست میلیونی و بسیج بیست میلیونی که امام راحل و مقام معظم رهبری پایگذاری کردند هستیم.

تجری مفرد گفت:با وجود ورزشکاران رزمی کار نقش موثری در حوزه بازدارندگی داریم که آمادگی کامل نیروهای بسیجی به عنوان رزمی کار هستند بسیار موثر می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد:امروز همه بعنوان بسیجی در کشور باید باشیم و وجود شما ورزشکاران باعث می شود که دشمنان را مایوس کند و نقش بازدارندگی در جوانان مهم است.

فرماندار علی آبادکتول در پایان گفت: امسال دو روییداد از اقتدارهای نظام جمهوری اسلامی است یکی در ۲۲ بهمن است که از همه شما ورزشکاران و جوانان که در خانواده های خود تاثیر گذارید میخواهیم با حضور پرشور خود در ۲۲ بهمن مشتی بر دهان مستکباران زده واقتدار نظام را نمایان کنید و مقوله دیگر این است که ما امسال دو انتخابات را در پیش داریم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که هر دو برای آینده این کشور مهم و تاثیر گذار است امید است شما جوانان با حضور حداکثری در پای صندوق های رای یک بار دیگر حماسه سیاسی دیگری را در این کشور نشان دهید و اقتدار واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم تر کنید.

اسماعیل جبله رئیس هیات کاراته استان گلستان در حاشیه این مسابقات گفت:دومین دوره مسابقات قهرمانی شمال کشور که برای دومین بار در استان گلستان به میزبانی شهر فاضل آباد می باشد برگزار شد.

وی تایکد کرد: این مسابقات باحضور سه تیم از استان های شمال کشور از جمله:مازندران،خراسان شمالی و سمنان که هر سه استان با حضور سه تیم از رده های نوجوانان،جوانان و امیدبزرگسالان و استان گلستان نیز که میزبان این دوره می باشد با حضور شیشی تیم از رده های نوجوانان،جوانان و امیدبزرگسالان با حضور ۱۲۰ کاراته کار باهم به رقابت می پردازند.

جبله افزود:با توجه اینکه شرایط و پتانسیل در شهر فاضل آیاد فراهم بود ومسئولین هم کمک هایی در این زمینه انجام دادند ما هم تصمیم گرفتیم برای دومین بار نیز در این شهر این مسابقات را برگزار کنیم.

رئیس هیات کاراته استان در پایان گفت:هر سه شمالی، منتخب تیم های خود را در این مسابقات شرکت دادند که قرار است در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در اردیبهشت ماه در تهران جهت شرکت در مسابقات جهانی اتریش و مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و امید جهت شرکت در مسابقات جهانی در تایوان که در شهریور ماه برگزار می شود در این مسابقات شرکت کردند.

دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور در شهر فاضل آباد برگزار شد

 

دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور در شهر فاضل آباد برگزار شد

 

دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور در شهر فاضل آباد برگزار شد

 

دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور در شهر فاضل آباد برگزار شد

 

دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی شمال کشور در شهر فاضل آباد برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2752
بازدید سال:2752
بازدید کل:1924303