عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شاداب سازي مدارس براي ايجاد نشاط در دانش آموزان موثر و مفيد مي باشد

فرماندار علی آباد کتول

شاداب سازي مدارس براي ايجاد نشاط در دانش آموزان موثر و مفيد مي باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شاداب سازي مدارس براي ايجاد نشاط در دانش آموزان موثر و مفيد مي باشد

 چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان علي آباد كتول در محل دفتر مديريت آموزش و پرورش اين شهرستان با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول، امام جمعه و ديگر اعضاء اين شورا برگزار گرديد .

تجري مفرد فرماندارشهرستان و رئيس شوراي آموزش و پرورش ضمن تقدير و تشكر از تلاشها وخدمات معاونين قبلي (مير ديلمي و نوري) اظهار داشت: شاداب سازي مدارس براي ايجاد نشاط در دانش آموزان موثر و مفيد مي باشد و دراين راستا مي بايست دستگاههاي اجرايي شهرستان با آموزش و پرورش همكاري نمايند و جهت رفع مشكلات در همه امورات آموزش و پرورش اعلام آمادگي نموده و براي رسيدگي و حمايت از دانش آموزان بي بضاعت شهرستان خواستار مشاركت خيرين شدند.

علمشاهي مدير آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض خير مقدم و قبولي طاعات و عبادات و عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت مولي الموحدين امير المومنين حضرت علي (ع) اعضاي جديد شورا را خدمت حضار معرفي نمودند درادامه بيانات خود ايشان خواستار همكاري بيشتر جهت پر بار نمودن اوقات فراغت دانش اموزان در فصل تابستان شدند .

ودر بخش ديگر از سخنان خود گزارشي از اقدامات صورت گرفته در راستاي بهسازي و مقاوم سازي مدارس ارائه نموده وسپس با اشاره به مشكلات مالي خانواده ها در تامين مخارج تحصيل فرزندان خواستار همكاري و مساعدت نهادها و ادارات به ويژه كميته امداد امام خميني (ره) در كمك مالي به اين دانش آموزان شدند .وی در پايان سخنان خود گزارشي ازفعاليت هاي ستاد پروژه مهرو برگزاري جلسات متعدد با همكاران و كارشناسي ها و جناب آقاي وطني مدير كل آموزش وپرورش استان گلستان در بحث آماده سازي مدارس جهت بازگشايي در ابتداي مهر ارائه نمودند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمين موسوي امام جمعه محترم شهرستان علي آباد كتول ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات و عرض تسليت به مناسبت شهادت حضرت علي ( ع) ،نازل شدن سوره قدر را بر پيامبر اكرم (ص) نشان از اهميت شبهاي قدر دانسته و بيان داشتند : در بهره برداري معنوي از اين شبها سفارش بسيار شده است ودر اين ماه به ويژه اين شب هاي قدر بايد برنامه ريزي نماييم تا حداكثر بهره برداري معنوي را داشته باشيم . و در پايان خواستار مشاركت هرچه بيشتر نهادها و ادارات در بر طرف نمودن مشكلات آموزشي و پرورشي شهرستان شدند .

در پايان اين جلسه پيرامون جشن نيكوكاري با مشاركت كميته امداد و پروژه مهر و همكاري ادارت آب و برق و گاز و زيبا سازي مدارس و بهره گيري از ظرفيت كمكهاي كارخانجات تصميماتي اتخاذ گرديد. و آقاي علمشاهي گزارشي از تعداد مدارس در حال بهسازي و مقاوم سازي و پروژهاي در حال ساخت شهرستان به حضار ارائه نمودند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1300
بازدید سال:7005
بازدید کل:1928556