عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تاکید فرماندار بر اهمیت حضور زنان در انتخابات


تاکید فرماندار بر اهمیت حضور زنان در انتخابات

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تاکید فرماندار بر اهمیت حضور زنان در انتخابات

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات ،جلسه ای به منظور حضورحداکثری بانوان در انتخابات باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول ،بخشدارکمالان و باهماهنگی اموربانوان فرمانداری وبخشداری درمحل سالن اجتماعات بخشداری کمالان برگزارشد.

تجری مفرد گفت:حضور زنان در انتخابات بسیار مهم است و باید تلاش کرد که زنان ‌ بیشترین حضور را در انتخابات داشته باشند.

وی اظهار داشت: با تلاش اعضای ستاد انتخابات شهرستان مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و در خور شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شده و آمادگی لازم برای برگزاری مراحل انتخابات بر اساس برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور وجود دارد.

فرماندار با اشاره به اهتمام دولت یازدهم برای نقش افرینی زنان در عرصه های مختلف گفت: در دولت تدبیر و امید جایگاه زنان حول محور اعتدال و عدالت است.

تجری مفرد با تاکید بر حضور زنان و جوانان در انتخابات گفت: جوانان در کنار بانوان ظرفیت حل مسائل را ایجاد می‌کنند. وی گفت: زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت جامعه همواره پا به پای مردان برای آزادی و سربلندی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی تلا‌ش کرده‌اند.

فرماندارافزود:مقاومت گسترده زنان برای حفظ حجاب در دوره پهلوی اول، اعتراض آنان در ماجرای تحریم تنباکو و رشادت‌های فراوان در دوران پیش از پیروزی انقلا‌ب همه حاکی از علا‌قه‌مندی آنان به سرنوشت خود و جامعه می‌باشد و حضور گسترده زنان در تظاهرات‌و جریان‌های مختلف سیاسی قبل از پیروزی انقلا‌ب نشان دهنده خط فکری و اندیشه پویای این قشر جامعه برای محو استبداد و ظلم است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اعلام این که در دولت تدبیر و امید جایگاه زنان حول محور اعتدال و عدالت است خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم زمینه های خوبی برای نقش افرینی زنان در عرصه های اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی و همچنین در خانواده اهتمام ویژه دارد.

تاکید فرماندار بر اهمیت حضور زنان در انتخابات

 

تاکید فرماندار بر اهمیت حضور زنان در انتخابات

 

تاکید فرماندار بر اهمیت حضور زنان در انتخابات

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:167
بازدید سال:5872
بازدید کل:1927423