عضویت    ورود
ورود به سایت


رای مردم حق الناس است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رای مردم حق الناس است

به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی فرمانداری، احمد تجری مفرد فرماندارو رئیس انتخابات شهرستان علی آباد کتول صبح امروز در جلسه آموزشی عوامل اجرای و اعضا شعب اخذ رای که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تقدیر از حضور پر شور و گسترده آحاد مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برخلق حماسه دیگری در 7 اسفند ماه تاکید کرد و افزود : حضور و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مقدمه ای برای حضور حداکثری در عرصه انتخابات بود.

تجری مفرد با بیان اینکه یکی از موئلفه های دموکراسی در هر کشوری برگزاری انتخابات است افزود :در کشور ما بالغ بر 30 انتخابات در طول مدت 37 سال عمر انقلاب اسلامی برگزار شده و مردم با حضور و مشارکت گسترده در این انتخابات برای سرنوشت و آینده خود تصمیم گیری کرده اندو این ازبارزترین نشانه دموکراسی دینی در کشور است .

وی تصریح كرد: آموزش به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات می باشد که دراین دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

تجری مفردخاطرنشان كرد: در دوره های آموزشی كه برای مجریان انتخابات برگزار شده و می شود كلیه قوانین دقیق ارائه خواهد شد تا در روز اخذ رأی بدون کمترین مشکل و شائبه ای روند انتخابات اجرا شود

فرمانداردرادامه گفت: اعضای شعب اخذ رأی باید قانون را ملاک عمل خود قرار داده و به جز قوانین، دستور العمل و آئین نامه به چیز دیگری توجه نداشته باشند.

فرماندار در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار توجه جدی اعضای شعب به موضوع زمان شد و خاطرنشان ساخت: همه مراحل انتخابات براساس برنامه زمان بندی است و در روز انتخابات نیز زمان آغاز و پایان اخذ رأی کاملاً مشخص است.

تجری مفرد درپایان تصریح کرد رای مردم حق الناس است و صیانت از رأی مردم بر عهده مسئولین است و خاطرنشان كرد: رأی مردم به عنوان یك امانت در صندوق آرا ریخته می شود لذا دست اندركاران برگزاری انتخابات باید از این امانت پاسداری كنند تا خدشه ای به اعتماد عمومی مردم وارد نشود.

رای مردم حق الناس است

 

رای مردم حق الناس است

 

رای مردم حق الناس است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:5031
بازدید سال:10736
بازدید کل:1932287