عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه درختکاری با محوریت غرص نهال در محور و مسیرهای اصلی ورودی علی آباد کتول


جلسه درختکاری با محوریت غرص نهال در محور و مسیرهای اصلی ورودی علی آباد کتول

جلسه درختکاری با محوریت غرص نهال در محور و مسیرهای اصلی ورودی علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سومین جلسه درختکاری با محوریت غرص نهال در محور و مسیرهای اصلی ورودی شهرها و روستاهای شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول ونماینده استان در محل فرمانداری برگزارشد.

فرماندارعلی آباد کتول ضرورت حفاظت و نگهداری و همچنین توسعه و ایجاد بستری مناسب برای غرص نهال های سازگار با اقلیم و شرایط محیطی را یادآور شدند و اشاره به اینکه از هم اکنون نیز کار می بایسته با جدیت و هماهنگی دستگاههای متولی صورت پذیرد متولی بخصوص منابع طبیعی و شهرداریها و دهیاریها برشمردند .

و تاکید نمود:جهت تحقق این امر می بایسته فرهنگ سازی در ابعاد مختلف از جمله برشمردن فواید کاشت درخت و همچنین چگونگی شرایط نگهداری و حفاظت از آن عامل توسغ فضای سبز میباشد.

در ادامه رضوی مسئول واحد امور شهری و روستایی و شهرداری فرمانداری از تنظیم تفاهمنامه چند جانبه در زمینه کاشت و حفاظت و نگهداری با دستگاه متولی امرعلی الخصوص منابع طبیعی ،بخشداری ها ، شهرداری ها ، دهیاری ها ، اداره راه و شهرسازی و.. عنوان نمودند در این تفاهم نامه به استناد برخی از مواد قانونی در برنامه 5 توسعه و قوانین موجود نسبت به تفکیک وظایف برای هریک از دستگاه های متولی در چارچوب قوانین اقدام و نظارت در این زمینه جهت تحقق امر به عمل خواهد آمد .

در ادامه نماینده اداره کل منابع طبیعی استان و روسای ادارات متولی و نماینده دستگاه مدعو به بیان دیدگاه ها و آمار و اطلاعات و عملکرد دستگاهی در زمینه غرص نهال و مشکلات و موانع و همچنین پیشنهادات پرداختند.

شایان ذکراست:جلسه مصوباتی مبنی بر اولویت کاشت در مسیرهای اصلی و ورودی شهرها و روستاها و مراتع و فضاهای موجود در روستاها و انعقاد تفاهم نامه های مشترک فی مابین دستگاههای متولی به پایان رسید.

جلسه درختکاری با محوریت غرص نهال در محور و مسیرهای اصلی ورودی علی آباد کتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 479
بازدید دیروز: 556
بازدید ماه:6118
بازدید سال:11823
بازدید کل:1933374