عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امانتدار خوبی برای اعتماد مردم باشیم


امانتدار خوبی برای اعتماد مردم باشیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

امانتدار خوبی برای اعتماد مردم باشیم

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری جلسه آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات و تبلیغات انتخاباتی با حضور فرماندار،معاون فرماندار،اعضای هیأت اجرایی ،اعضای هیأت نظارت و بازرسی انتخابات ،شهرداران و مسئولین تام الاختیارستاد مرکزی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه علی آباد کتول در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

احمد تجری مفرد فرماندار ورئیس مرکز حوزه انتخابیه علی آباد کتول ضمن تشکروتبریک حماسه حضور مردم در یوم ا... 22 بهمن گفت: حضور پرشکوه مردم در یوم ا... 22 بهمن باردیگر به جهانیان نشان داد که مردم ایران پشتیبان ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی بوده و استکبار ستیزی و ولایت پذیری سرلوحه ملت ایران است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دموکراسی حاکم بر جامعه ما نشات گرفته از تعالیم الهی و اسلامی بوده و متفاوت از دموکراسی غربیها می باشد و اسلامی بودن آن ما را ملزم به رعایت اخلاق اسلامی نموده و در بحث تبلیغات انتخابات نیز باید اخلاق اسلامی را رعایت نمود و از هر گونه تهمت و افترا برحذر بود.

تجری مفرد از مسئولان تام الاختیار ستاد مرکزی کاندیداها خواست تا با رعایت اخلاق اسلامی و قوانین انتخابات فضا را برای برگزاری انتخاباتی سالم و خوب تلطیف نموده و باید ها و نبایدهای انتخابات را به سایر اعضای ستادهای تبلیغات و هواداران کاندیداها انتقال دهند.

وی از آمادگی ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف با رعایت اصل بیطرفی و مرّ قانون خبر داده و افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات تلاش خواهیم نمود تا فضایی سالم و رقابتی را برای تمام کاندیداها فراهم نموده و امانتدار خوبی برای اعتماد مردم باشیم.

سپس در این جلسه نماینده هیأت نظارت و نماینده هیأت اجرایی انتخابات نیز به ذکر موارد قانونی انتخابات و تبلیغات انتخاباتی پرداختند.

امانتدار خوبی برای اعتماد مردم باشیم

 

امانتدار خوبی برای اعتماد مردم باشیم

 

امانتدار خوبی برای اعتماد مردم باشیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 386
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1818
بازدید سال:7523
بازدید کل:1929074