عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شورا از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است


شورا از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شورا از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، سیدعلی میرباقری، مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان، روز گذشته(13 اردیبهشت) در همایش شوراهای اسلامی علی آبادکتول گفت: شوراها یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در قانون اساسی نیز به آن پرداخته شده است.

وی افزود: اهمیت شوراها و لزوم ایجاد آن در جامعه اسلامی ما ریشه در سفارشات قرآن دارد که در امورات باید با یکدیگر مشورت داشته باشیم.

سیدعلی میرباقری یادآورشد: بحث شوراها و پرداختن به این امر یک کار مشورتی است برای انفاق به دیگران که اگر انسان بتواند در راستای آن به جامعه و همنوعان خدمت کند بسیار ارزنده است و مورد توجه خداوند نیز قرار می گیرد.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در ادامه اظهار داشت: ما باید در همه امور مشورت را مد نظر داشته باشیم زیرا مشورت گرفتن در کارها سفارش اسلام است.

میرباقری با تاکید بر مشورت تصریح کرد: البته در مشورت نیز نمی توان با هرکسی مشورت کرد و باید با اهلش مشورت کرد چرا که مشورت با افراد نا اهل موجب جدایی دلها و گمراهی خواهد شد.

وی همچنین خطاب به شوراها تاکید کرد: در امر شورایی منیت ها را باید کنار بگذاریم و از اعمال نظرات و سلایق شخصی که به مصلحت جامعه نیست بپرهیزیم.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در ادامه گفت: وقتی هدف خدمت باشد جز رضای خدا و خشنودی حضرت حق هیچ چیز مفهومی ندارد لذا با ورود به عرصه شورایی باید من بودن را کنار زده و ماشدن را در خود پرورش دهیم.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:961
بازدید سال:6666
بازدید کل:1928217