عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تکریم ارباب رجوع می‌بایست اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد


تکریم ارباب رجوع می‌بایست اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تکریم ارباب رجوع می‌بایست اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد ازبخشداری مرکزی جهت تکریم ارباب رجوع بازدید بعمل آورد.

فرماندارگفت:تکریم ارباب رجوع می بایست اولویت کاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باشد.

وی افزود:میزان مراجعه مردم عزیزوفهیم بخش مرکزی به بخشداری هادر رابطه با پیگیری مشکلات قانونی خود با دیگر دستگاه ها می تواند یکی از ملاک های ارزیابی بخشداری ها باشد.

تجری مفرداظهارداشت :اساسا،احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی ایران،هدف نهایی طرح تکریم است وآن،نیاز نهفته ای میان مردم ودستگاههای اجرایی بود که این امر در شهرستان می بایست اولویت کاری کارکنان و مدیران دستگاه های مختلف همچون گذشته باشد.

درادامه ملک حسینی بخشدارمرکزی، راجع به وضعیت بخش ، کارکنان بخشداری به ارائه دیدگاههای خود جهت پیشبرد مطلوبتر اموروهمچنین مسائل و مشکلات مربوطه پرداخته وبا اشاره به دیدگاههای مطروحه توسط کارکنان ، توضیحاتی راجع به هرکدام از دیدگاهها ارایه و توصیه هایی را نیز برای بهبود وضعیت و خدمت بهتر به مردم مطالیی مطرح نمود .

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2667
بازدید سال:2667
بازدید کل:1924218