عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برنامه امور بانوان در مسیر خنثی سازی دسیسه های دشمن باشد

معاون فرماندار

برنامه امور بانوان در مسیر خنثی سازی دسیسه های دشمن باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برنامه امور بانوان در مسیر خنثی سازی دسیسه های دشمن باشد

 معاون فرماندار علی آباد کتول گفت: در سایه تلاش بانوان احساس بی ‏هویتی، نا امنی اجتماعی، محرومیت از داشتن الگوی مناسب شخصیتی، و کمبودهای عاطفی از بین می رود، لذا برنامه های امور بانوان شهرستان باید در راستای خنثی سازی دسیسه های دشمن و تقویت مهارت های بانوان در خانواده باشد.

ابراهیم احمدی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان علی آباد کتول با موضوع بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختران بیان کرد: سعادت و شقاوت جامعه در گرو تأمین سلامت یا عدم سلامت خانواده می باشد چرا که خانواده نخستین آموزشگاه و پرورشگاه انسان و کارگاه الگوسازی و سرنوشت ‏سازی است.

وی اظهار کرد: خانواده انتقال ‏دهنده فرهنگ و تمدن، محل کسب ارزش ‏ها و فضایل انسانی و اخلاقی است و زنان به عنوان مدیران خانواده نقش ارزنده و حساسی را بر دوش دارند.

احمدی در ادامه تصریح کرد: در نظام ارزشی اسلام، خانواده از منزلت و قداست خاصی برخوردار است و در محیط خانواده، زنان مدیریت داخلی این واحد کوچک اجتماعی را به عهده دارند.

وی افزود: در سایه تلاش زنان مشکلاتی همچون، احساس بی ‏هویتی، احساس نا امنی اجتماعی، محرومیت از داشتن الگوی مناسب شخصیتی، کمبودهای عاطفی از بین رفته و شخصیت و ساختمان روانی سایر اعضاء خانواده شکل می‏ گیرد و روح آن ها تلطیف می‏ شود.

احمدی با اشاره به مشکلات دنیای غرب در بنیان خانواده گفت: با تجربه ای که دنیای غرب در بحث آسیب های خانواده کسب کرده، متزلزل کردن پایه های خانوادگی جوامع، تمدن ها و فرهنگ هایی که با آن ها همسو و هم صحبت نیستند را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی یادآور شد: دنیای غرب به این نتیجه رسیده است که با متزلزل کردن ارکان خانواده در یک نظام می توان به خواسته های خود رسید و با هجمه های فرهنگی می توان بدون دادن تسلیحات جنگی در یک منطقه به راحتی کار جنگی کرد.

معاون فرماندار علی آباد کتول اذعان داشت: برنامه های امور بانوان و خانواده باید در راستای سیاست ها و اجرای برنامه هایی باشد که دسیسه های دشمنان را خنثی کند.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: همه ی ما باید با الگو گیری از سیره زندگی ائمه اطهار(ع)، در چنین جلساتی به شناسایی تهدیدها و آسیب ها و رفع آن ها بپردازیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1433
بازدید سال:7138
بازدید کل:1928689