عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » غبارروبی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضاییه


غبارروبی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضاییه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

غبارروبی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضاییه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،در این آیین معنوی که صبح ( پنج شنبه) برگزار شد،احمد تجری مفرد فرماندا،رئیس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی،روحانیون وخاناوده های معظم شهدای این شهرستان حضور داشتند.

فرمانداردراين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد بهشتي و 72 تن از يارانش طي سخناني اظهار داشت: شهيد بهشتي از عوامل مؤثر در شكل گيري پايه هاي اوليه انقلاب اسلامي بود كه با بهره گيري از توان حقوقي،علم و بينش سياسي خود زمينه تشكيل ساختار مستحكم قوه قضاييه را در چارچوب قوانين اسلامي و الهي فراهم کرد.

فرماندار شهرستان افزود: نقش مهم و حياتي شهيد بهشتي در تدوين قانون اساسي و بنيان گذاري شاكله هاي اصلي انقلاب اسلامي بسيار ستودني و قابل توجه است كه مي بايست براي نسل هاي جديد بصورت جدي تبيين شود.

 

فرماندارعلی آباد کتول خاطرنشان کرد:قوه قضائيه در دوران پيروزي انقلاب نقش مثبتي در مديريت حوزه هاي امنيتي، سياسي و انتظامي ايفا كرده است كه اين موضوع بعنوان يكي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در تأمين امنيت داخلي كشور و حفظ دستاوردها و شعائر انقلاب اسلامي بسيار مؤثر بوده است.

تجری مفرد در پايان اظهار داشت: قوه قضائيه بعنوان يكي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در راستاي تحقق شعارها و آرمانهاي انقلاب توانسته است استقلال خود را همواره حفظ كند و با اقتدار در جهت تقويت امنيت جامعه آرامش خاطر را براي مردم به ارمغان بياورد.

درپایان شرکت کنندگان در این مراسم با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه به روح والای شهیدان، با آرمان های والای انقلاب تجدید بیعت کرده و به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کردند.

غبارروبی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضاییه

 

غبارروبی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضاییه

 

غبارروبی مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضاییه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:4906
بازدید سال:10611
بازدید کل:1932162