عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی آباد کتول آغاز شد

گزارش تصویری

کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی آباد کتول آغاز شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی  آباد کتول آغاز شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول این دوره آموزشی با حضوراستاندارگلستان،دکتر حسین مظفر عضو کمیته مجمع تشخیص مصلت نظام ونماینده تهران درمجلس شورای اسلامی وهمه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و استانداری گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور سه نفر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیران دستگاه های اجرایی از صبح امروز آغاز شده است.

حسن صادقلو با بیان اینکه مدیران استانی باید درک درستی از مفهوم اقتصاد مقاومتی داشته باشند تأکید کرد: لازمه توفیق در اقتصاد مقاومتی، همطرازی با بیانات رهبری است.

استاندار گلستان پیش از ظهر روز چهارشنبه در "کارگاه علمی-آموزشی اقتصاد مقاومتی" که با حضور اساتید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد، افزود: اگر سه اصل رهبری، مردم و قانون همطراز شوند، کامیابی و توفیق برای انقلاب اسلامی رخ می دهد و این امر در سایه عمل به بیانات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.

وی یکی از رهبری، بنیانگذاری اصل اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری را یکی از بنیانگذاریهای تابناک ایشان دانست و تصریح کرد: این امر نشان از درک بالای ایشان از شرایط کشوری و جهانی دارد.

دکتر صادقلو با بیان اینکه این بنیانگذاری تأثیر ویژه ای در جهانی کردن انقلاب خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در آینده تأثیرات این بنیانگذاری را خواهیم دید و متوجه می شویم که راهی جز اقتصاد مقاومتی برای ما و انقلاب ما وجود ندارد.

استاندار گلستان از جمله دلایل بنیانگذاری اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری را ضربه پذیری منابع اقتصادی کشور، عدم توجه به سرمایه گذاری پایدار و مولد، بهره وری، حجم بالای تصدی گری دولت، ضربه پذیری اقتصاد در شرایط جهانی بر اساس تحریم های صورت گرفته دانست.

وی همچنین عدم توجه مناسب به رویکرد پیشرفت و عدالت اجتماعی، همسو بودن برخی از کشورهای نفتی منطقه با سیاستهای غرب و سوء استفاده برخی فاسدان اقتصادی از شرایط تحریمی کشور را از دیگر دلایل این بنیانگذاری برشمرد.

صادقلو اظهار کرد: مدیریت استراتژیک و استخراج برش استانی از اسناد بالادستی دغدغه ماست که در مسیر توسعه استان به آن پایبندیم.

استاندار گلستان در پایان تأکید کرد: مدیران استان توجه داشته باشند که پیروی از برنامه های اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، شاخص مهمی برای ارزیابی آنها و دستگاه متبوعشان است.

 اسفندیاری دبیر برگزاری همایش درباره اهداف برگزاری این کارگاه گفت: در راستای جهت گیری های سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران و برنامه های توسعه پنج ساله کشور و به منظور تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی کارگاه ها و دوره های علمی، آموزشی اقتصاد مقاومتی با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزارت کشور در 31 استان برگزار می‌شود.

اسفندیاری تصریح کرد: در این همایش استاندار گلستان با موضوع تبیین نقش و سهم استان گلستان در تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و دکتر حسین مظفر عضو کمیته مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با موضوع تبیین مبانی و مفاهیم و ضرورت های تدوین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی سخنرانی می کنند.

وی افزود: دکتر محمد ابراهیم مداحی رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان و رئیس هیات رییسه سلسله برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز در این همایش با موضوع تبیین اهداف و برنامه های مجمع و قوه مجریه و نهادهای حاکمیت برای اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری و دکتر حسین کنعانی مقدم مسئول کمیته طرح و بودجه کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ساختارها و مولفه های اقتصاد مقاومتی و دکتر پرویز خسرو شاهی دبیر کمیته پیگیری و ارزیابی تحقق اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با موضوع تحلیل اقتصاد ایران و تبیین الزامات و راه های تحقق اقتصاد مقاومتی در این همایش سخنرانی می کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش استانداری گلستان گفت:دومین همایش و کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی نیز آذرماه در استان گلستان برگزار می شود و سومین همایش نیز به صورت کشوری برگزار می شود.

کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی  آباد کتول آغاز شد

 

کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی  آباد کتول آغاز شد

 

کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی  آباد کتول آغاز شد

 

کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی  آباد کتول آغاز شد

 

کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی  آباد کتول آغاز شد

 

کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی در علی  آباد کتول آغاز شد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1298
بازدید سال:7003
بازدید کل:1928554