عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت روز قدس و دعوت از مردم برای حضور در راه‌پیمایی


پیام فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت روز قدس و دعوت از مردم برای حضور در راه‌پیمایی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرماندارعلی آبادکتول از شهروندان ولایت مدارشهرستان علی آباد کتول برای شرکت در راهیپمایی روز قدس دعوت کرد.

متن پیام

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز قدس شکوفه ایی از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین ،پایه گذار مقاومت شد .

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

روز قدس امسال در حال برگزار میگردد که گوشه گوشه جهان اسلام در آتش نزاع، درگیری، فتنه تکفیر تروریست‌ها از سوریه، عراق، یمن و بحرین گرفته تا شمال آفریقا می‌سوزد و در این میان حملات بی‌رحمانه سعودی‌ها به مردم مظلوم یمن و کشتار هزاران غیر نظامی بی‌دفاع و انهدام خانه‌های مردم و زیر ساخت‌های اقتصادی آنها حتی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است ، روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

در روزقدس پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار میشود .

ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم وسرافراز شهرستان علی آباد کتول به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت هماره از آرمان‌ها و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همراهی مراجع عالیقدر، عالمان و مسئولان، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، سنگ‌تمام خواهند گذاشت و برائت خود از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در زمین را اعلام خواهندنمود .

اینجانب به نوبه خود از جامعه فهیم و مومن مردم شهرستان علی آباد کتول به ویژه خانواده بزرگوار شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ،جامعه مدرسین و دانشجوایان ،ورزشکاران و مسئولین دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.»

احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:1009
بازدید سال:6714
بازدید کل:1928265