عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در فرمانداری برگزار شد


جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در فرمانداری برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در فرمانداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری درشهرستان علی آباد کتول باحضور دکترزنگانه درمحل فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری خاطرنشان کرد: این رقابت آموزشی، سرنوشت دانش آموزان را بعد از سالها تلاش و کوشش را رقم میزند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می‌کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود:همکاری ادارات و نهادهای مرتبط در راستای برگزاری آزمون سراسری سال 95 در محیطی سرشار از آرامش خاطر و امنیت ضروری است که مدیران محترم در فکر فراهم آوردن مقدمات برگزاری این آزمون مهم باشند.

دکترزنگانه اظهارداشت: کنکور شاید بهترین اتفاق زندگی دانش آموز در طول دوران تحصیل باشد که تمام این چند سال به امید این روز و موفقیت در این روز برنامه ریزی کرده اند لذا همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری ، سیستم سرمایشی ،نظم و امنیت و… مدنظر قرار داده تا به بهترین شکل برگزار گردد.

وی با تاکید بر تمامی مراحل و اصول اجرایی طبق قانون اظهار داشت :تسلط داشتن عوامل اجرایی اعم از مراقبین ،روسای حوزه و سایر دست اندرکاران با مطالعه آیین نامه و بخشنامه های این آزمون در برگزاری مطلوب کنکور سراسری از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید مسئولین این مهم را مدنظر داشته باشند.

شایان ذکراست:تعداد داوطلبان شرکت کننده در شهرستان علی آباد کتول،هزاروچهارصدو نودو هشت نفرمی باشد که در پنج حوزه شهرستان دررشته های (ریاضی وفنی،علوم انسانی،هنر،زبان های خارجی،علوم تجربی)آزمون برگزار می شود.

جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در فرمانداری برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1335
بازدید سال:7040
بازدید کل:1928591