عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه رفع مشکل آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه رفع مشکل آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه رفع مشکل آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ای باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول، شکیبافر مدير كل آب و فاضلاب روستايي گلستان ورحمتی مدیرکل آب وفاضلاب شهری گلستان به منظور آب شرب شهرستان علی آباد کتول درمحل فرمانداری برگزارشد.

در ابتداي اين جلسه فرماندار ضمن خير مقدم ، با اشاره به تغيير الگوي بارش و خشكسالي هاي چند ساله در كشورگفت،يكي از مهمترين راهكار هاي جلو گيري از هدر رفت آب را ، برنامه ريزي و مديريت الگوي مصرف در حوزه هاي صنعت ، كشاورزي و شرب دانست .

احمد تجری مفردبیان داشت،امروز مهمترین اولویت دولت تدبیروامید خدمت رسانی مطلوب به مردم است و مابایدهمه توان مجموعه مدیریتی خود را جهت رفاه حال مردم و شکوفایی تولید بکار گیریم .

فرماندارافزود:با توجه به رشد منطقه نیازمند سرمایه گذاری بیشتر در تعویض شبکه آب رسانی ،ایجاد شبکه های جدید و همچنین ترمیم بافت های فرسوده هستیم.

فرماندار بر فرهنگ‌سازي رسانه‌ها و مسئولان در خصوص مصرف بهينه آب به ويژه در مناطق روستايي وشهری تاكيد كرد.

احمد تجری مفرد با اشاره به كاهش شديد نزولات آسماني بر برنامه‎ريزي براي تامين منابع جديد آب شرب ضرورت توجه بيشتري مردم به صرفه‎جويي تاكيد كرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده برای آبرسانی به روستاها و پروژه های در دست اقدام این شرکت در شهرستان علی آباد کتول ارائه کردوتصمیمات لازم برای جبران کمبود آب بعضی ازروستاهایی که کمبود آب شرب دارند گرفته شد.

مهندس رحمتی مدیر کل آب وفاضلاب شهری خاطر نشان ساخت: همانگونه که شاهد هستیم موضوع آب مشکلی جدی در سطح ملی و یا بین المللی می باشد و موضوع کمبود آب شرب نیز در همه بخش های استان وشهرستان یکی از مهمترین چالش های پیش روی است که با توجه به فصل گرما این مشکل بیشتر مشهود می باشد لذا در این زمینه نیازمند اقدامی فوری برای کاهش مشکلات مردم در این حوزه هستیم.

درپایان درخصوص رفع مشکلات آب شهری وروستایی تصمیمات لام اتخاذگردید.

جلسه رفع مشکل آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه رفع مشکل آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2652
بازدید سال:2652
بازدید کل:1924203