عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بهره برداری از ۶۱ پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت در علی آباد کتول


بهره برداری از ۶۱ پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت در علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بهره برداری از ۶۱ پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت در علی آباد کتول

 پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفردفرماندار علی آباد کتول،حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد، حجت الاسلام والمسلمین زنگانه مشاورفرهنگی استاندارگلستان درمحل سالن اجتماعات مجمع اموصنفی علی آباد برگزارشد.

احمدتجری مفرد گفت: علیرغم کمبود اعتبارات در سال جاری، اما باتلاش مدیران دستگاه ها، تعداد 61پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسدوبرخی هم عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای بهره برداری و اجرایی شدن این پروژه ها مبلغی افزون بر 119میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

تجری درعنوان این پروژه ها، گفت: مهمترین پروژه آغازعملیات اجرایی تولید کنتورهای دیجیتال است که 80 میلیارد تومان اعتباربرای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

فرماندار علی آباد کتول اذعان داشت: افتتاح سالن ورزشی روستای محمد آبادکتول، افتتاح کارخانه تولیدی خوراک دام و طیور در فاضل آباد و افتتاح عملیات گازرسانی به روستاهای کوهستانی دهنه محمدآباد کتول از جمله مهمترین پروژه های شهرستان علی آباد کتول در هفته دولت است.

تجری همچنین اظهار داشت: علاوه بر افتتاحیه ها و بهره برداری ها، برنامه های فرهنگی و متنوع زیادی هم برای شهروندان و جوانان در نظرگرفته شده است که ایام هفته دولت را با شادابی و نشاط آذین خواهد بخشید.

فرماندار علی آبادکتول همچنین گفت: روسای ادارات و نهادها با استفاده بهینه ازاعتبارات سعی کنند بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند تا مردمی که شایسته خدمتند از خدماتی که در شان آنهاست برخوردار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آبادبااشاره به احادیث درخصوص خدمت رسانی به مردم و هفته دولت گفت:هفته دولت مناسبت شایسته ای است چون مردم دراین ایام ازخدمات ارزنده انجام شده دولت وادارات آگاهی پیدا می کنندواین آگاهی باعث اعتماد بیشتر مردم به دولت ونظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

قاسمی، رئیس اداره برق شهرستان علی آباد کتول گفت: میزان مصرف برق در سطح شهرستان علی آباد کتول بیش از حد معمول و انتظار رسیده است که با توجه به این روند ممکن است مجبور به نوبت بندی در مصرف برق شویم.

وی افزود: در جهت جلوگیری از مصرف بی رویه و رعایت الگوی مصرف در سطح شهرستان، ستاد مدیریت مصرف برق در شهرستان را تشکیل داده ایم تا بتوانیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که شهروندان از این نعمت محروم نشوند.

قاسمی همچنین خاطر نشان کرد: سرویس کاری و تمیز کردن فیلتر دستگاه های کولر و اسپیلت می تواند تاثیر زیادی در کاهش مصرف برق داشته باشد که این عمل علاوه بر اجرا شدن در منازل لازم است ادارات نیز به آن مبادرت ورزند.

وی گفت: اگر درجه کولر و اسپیلت را بر روی 25 قرار دهیم از مصرف بی رویه برق جلوگیری کرده ایم و دیگر کولرها لازم نیست بطور مستمر از برق استفاده کنند.

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول گفت:ا هر ماهواره پرچمی از اسرائیل غاصب برپشت بام ملت است .

فرمانده سپاه علی آباد کتول با تاکیدبر اینکه ۱۶۲شبکه ماهواره ای به زبان فارسی برنامه دارند،گفت: هر دیش ماهواره که بر روی پشت بام های شهر نصب شده است،پرچمی از اسرائیل است که باید پایین کشیده شود.

وی با بیان اینکه ما در حال جنگ با استکبار جهانی هستیم، اظهار داشت: استکبار جهانی در راه مبارزه با ما هرگز از پای ننشسته و دست از اهداف پلید خود برنداشته است.

وی افزود: دشمنان نظام هر روز با شیوه و حرکتی جدید در جهت دشمنی با این مرزو بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی خود را که سالهاست آغاز کرده اند را پیش می برند.

قربانپور خاطر نشان کرد: استکبار جهانی از راه های زیادی به جنگ با ما برخواسته است، اما یکی از آلات جنگی و راه هایی که در پیش گرفته است جنگ فرهنگی است که از طریق رسانه ها آن را دنبال می کند و ماهواره را وسیله و ابزاری برای پیش بردن اهداف خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر162شبکه ماهواره ای به زبان فارسی برنامه پخش می کنند، تاکید کرد: تهیه و اجرای این برنامه ها هزینه های بسیار بالایی دارد که دشمنان اسلام و نظام نه از سر دلسوزی بلکه این دجال واره ها را از روی اهداف و مقاصد برنامه ریزی شده ای برای ما به وجود آورده اند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول با ابراز تاسف از اینکه دشمنان اسلام واستکبار جهانی تاکنون در برنامه های خود پیشرفت های زیادی داشته اند، تصریح کرد: امروز بیش از 70 درصد مردم ما از دستگاه ماهواره استفاده می کنند که عامل آسیب رسانی به فرهنگ و مذهب و تمدن در جامعه اسلامی ماست.

وی تاکید کرد: ماهواره با برنامه های مخربی که دارد عامل دست استکبار است و ملت ولایت مدار و شهیدپرور ما می بایست آگاه باشند که هر دیش ماهواره که بر روی پشت بام است، پرچمی از اسرائیل است که باید پایین کشیده و سرنگون شود.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 110 نفر دیش و رسیور های خود را با اعلام انزجار از این دستگاه استکباری تحویل داده اند، گفت: ما در اجرای این طرح در قبال هر دستگاه ماهواره ای که تحویل داده اند، یک دستگاه گیرنده دیجیتیال تحویل داده ایم و در حال حاضر افزون بر یکصد نفر دیگر نیز اعلام آمادگی کرده اند.

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول در ادامه از مردم خواست: تا با اندیشیدن به ماهیت این ماهواره ها، و استفاده نکردن از این وسیله ناسالم، جامعه و خانواده خود را از خطرات آن ایمن نگه دارند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری علی آباد کتول با تاکید برلزوم رعایت الگوی مصرف، گفت: سرانه مصرف آب درعلی آباد کتول، از ۲۲۰ لیتر در شبانه روز به ۳۰۰ لیتر رسیده است.

احمد دنکوب، رئیس اداره آب و فاضلاب شهری علی آباد کتول اظهار داشت: سرانه مصرف آب در شهرستان علی آباد کتول، در شبانه روز 220 لیتر است، اما در حال حاضر این میزان مصرف به 300 لیتر در شبانه روز رسیده است که وضعیت آب شهرستان را در بحران قرار داده است.

وی افزود: لزوم رعایت الگوی مصرف آب می بایست به یک دغدغه عمومی تبدیل شود، چرا که در عصر آینده جنگ تنها برسر آب خواهد بود.

دنکوب در ادامه با بیان اینکه وضعیت آب شرب در سطح شهرستان به حد بحران رسیده است، اذعان داشت: در سطح شهرستان 130 هزار نفر جمعیت داریم که با مدیریت آب روستایی و شهری مدیریت می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش هایی از شهر با تانکر آب رسانی می شود، تصریح کرد: امور منابع آب سه هزار و 700 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق در سطح شهرستان دارد که با استارت خوردن آنها حجم زیادی از آب را مصرف خواهد کرد.

دنکوب یادآور شد: با توجه به اینکه 93 درصد کشاورزی ما از منابع آبی بهره می گیرند لذا لازم است برای جلوگیری از قطعی و کمبود آب الگوی مصرف آب به درستی رعایت و مدیریت شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان حدود 25 هزار وسیله نقلیه داریم که اگر در هفته یک بار شستشو شوند و در هر بار هریک از آنها 100 لیتر آب مصرف کنند، معادل 10 میلیون لیتر خواهد شد که برابر با مصرف 35 هزار نفر در روز است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری علی آباد کتول با بیان اینکه 2/78درصد سرانه آب مصرفی برای شرب است، اضافه کرد: متاسفانه مابقی مصرف آب برای موارد غیر ضروری است و لازم است قدر آب را که منبع حیاتی و ضروری در زندگانی بشر است را بیشتر بدانیم.

سرهنگ اژدری فرماندهی نیروی انتظامی علی آبادکتول درادامه این جلسه درخصوص تمهیدات امنیت درادارات مطالبی رابیان نمودند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:183
بازدید سال:5888
بازدید کل:1927439