عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدارمدیرکل جهادکشاورزی استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول


دیدارمدیرکل جهادکشاورزی استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدارمدیرکل جهادکشاورزی استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومي فرمانداری،دکترمهاجرمدیر کل جهاد کشاورزی استان گلستان بااحمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول ديدار و گفتگو كردند.

فرماندارگفت:جهاد کشاورزی باید در بطن جامعه باشد که الحمد الله این امر محقق شده و هرروز شاهد تلاش و کوشش جهادگران در عرصه کشاورزی و در دورترین نقطه منطقه هستیم و این کار باید ادامه یابد چون ما خدمتگزار مردم هستیم.

تجری مفرد به توفیقات دولت در حوزه کشاورزی اشاره نمود و گفت:با حمایت دولت و مشارکت کشاورزان در شهرستان نیز اقدامات خوبی در حوزه کشاورزی انجام شده و در دست اقدام می باشد.

وی یاد آور شد : رویکرد جهاد کشاورزی یک رویکرد تخصصی است در بخش کشاورزی وکمک به توسعه بخش کشاورزی باید نگاهی ویژه باشد و تعهد ما به بخش کشاورزی و کشاورز است .

تجری مفرداظهارداشت : ما باید دست به دست هم داده و برای رفع مشکلات کشاورزان کمک کنیم تا کشاورزان با دلگرمی بیشتر به کار ادامه دهند و به بخش کشاورزی نگاه ویژه تری داشته باشیم و نظارت را بیشتر کنیم .

در اين مديركل سازمان جهاد كشاورزي گلستان،شهرستان علی آباد کتول را يكي از شهرستانهای باظرفيت و داراي زيرساختهاي مناسب در حوزه كشاورزي خواندوگفت:شهرستان علی آبادکتول به لحاظ موقيعيت هاي جغرافيايي مختلف مي تواند در تمام زمينه هاي كشاورزي ، دامپروري و پرورش ماهي فعاليت چشمگيري داشته باشيد.ت کشاورزی شهر

درادامه جلسه درخصوص کشت پاییزه تصمیمات لازم اتخاذگردید.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 463
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:881
بازدید سال:6586
بازدید کل:1928137