عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سالمندان یکی از سرمایه های گرانقدر این نظام هستند


سالمندان یکی از سرمایه های گرانقدر این نظام هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سالمندان یکی از سرمایه های گرانقدر این نظام هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان درهمایش روز جهانی سالمندان در سالن اداره ارشاد اسلامی علی آبادکتول گفت:آنچه که از اقتدار جمهوری اسلامی بوجود آمد با همت شما بزرگان و سالمندان و پرورش رزمندگان وشهدایی بود که شما انجام دادید و به جبهه فرستادید، تا با ایثارگری خود توانستند نظام حمهوری اسلامی را در مقابل هشتاد کشور بیگانه حفظ کنند،که امروز نام ایرا اسلامی در بالاترین اقتدار حضور داشته باشد، که این نشانه هایی از حمایت های شما مادران و پشتیبانی شما پدران در آن زمان بود .

وی بیان داشت:این اقتدار بجایی رسید که امروزه کشور ما جزو ۱۰ کشور هسته ای جهان و کشورهای پیشرفته در حوزه نانو است و همت شما بود که فرزندانی را تربیت کردید که در حوزه علم ودانش توانستند پله های موفقیت را طی نمایند، امروز همین فرزندان باعث شدند که کشور در مقوله رفع تحریم ها در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و این چیزی جز همت و حمایت های شماسالمندان نبوده است.

فرماندار علی آبادکتول تصریح کرد:امروز ما در دو جبهه در حال نبرد با دشمنان هستیم ،جبهه اول شبیخون فرهنگی و جبهه دوم جدا کردن دین از خانواده هاست،دشمنانی که در بحث تکنولوژی دارای قدرت در جهان هستند با شبیخون فرهنگی جوانان و مردم ما را مورد حمله قرار دادند و بخصوص بنیان خانواده ها مورد حمله قرار گرفته است که امروز شاهد آسیب های اجتماعی هستیم،و این حرکت بدخواهان با داشتن شبکه های عظیم ماهواره ای که دشمنان در اختیار دارند در حال ضربه زدن به بینان خانواده ها هستند.

وی با بیان این که تکنولوژی یک فرصت است گفت:تکنولوژی که در دست ماست مانند تلفن های همراه یک فرصت برای دانستن و آگاهی می باشد و در عین حال یک تهدید نیز برای جوانان ما نیز خواهد بود که این باز هم نقش شما مادران و پدران را در این برهه زمانی نشان می دهد تا از این آسیب ها جوانان ما مصون بمانند.

نماینده عالی دولت درشهرستان خاطرنشان کرد:امروز دشمنان درتلاش برای گرفتن عاطفه و محبت از خانواده ها هستند که شما پدران و مادران نقش مهمی در تحکیم فرهنگ ایرانی اسلامی دارید وشما پدران و مادران باید تلاش کنید که فزرندان از فرهنگ ایرانی اسلامی فاصله نگیرند وهمیشه از جوانان در بحث فرهنگ های بومی و اسلامی در راهکارهای اجتماعی استفاده کنند.

وی اظهارداشت:یکی دیگر از حربه های دشمنان جدا کردن دین از خانواده هاست و باز همت و تلاش شما عزیزان است که پایه های ایمان را در بطن خانواده ها و جوانان مستحکم کنید.

تجری مفرد اذعان داشت:یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری آسیب های اجتماعی است که با دستور ایشان شورایی تشکیل شده بنام شورای اجتماعی کشور که هدف از تشکیل این شورا برطرف کردن آسیب های اجتماعی می باشد.

وی گفت:سالمندان یکی از سرمایه های گرانقدر این نظام هستند و دولت در کمک به سالمندان و حمایت از این قشر بزرگ حمایت های بسیاری داشته کما اینکه که در حوزه بهداشت و درمان به این قشر با کم کردن هزینه درمان برای سالمندان داشته است.

فرماندار علی آبادکتول افزود:برای رفاه سالمندان در شهرستان با همکاری وتلاش شورای شهر و شهرداری علی آبادکتول جاده سلامت را برای افتتاح کردیم تا این به نوبه خود در رفاه بازنشستگان و سالمندان نقش بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد:منطقه گردشگری کبودوال را نیز با بهسازی و نوسازی آن توانستیم محیا برای رفاه حال سالمندان ایجاد کنیم.

این مقام عالی دولت در علی آبادکتول تاکید کرد:با همکاری و پیگیری مسولین شهرستان در حال رایزنی برای ایجاد خانه شبانه روزی سالمندان در این شهرستان هستیم تا محیطی آرام را برای سالمندان عزیز ایجاد کنیم.

فرماندار علی آبادکتول در پایان از پیگیری جهت ایجاد یک ساختمان کلینیک تخصصی تامین اجتماعی علی آبادکتول در حوزه بهداشت و درمان برای رفاه سالمندان خبرداد.

زنگانه رییس اداره بهزیستی علی آبادکتول تحت پوشش قرار دادن ۱۶۰ پرونده سالمندمعلول در این شهرستان خبرداد.

محمد زنگانه سرپرست اداره بهزیستی علی آبادکتول در همایش استانی روز جهانی سالمند در علی آبادکتول گفت:اگر سالمندان و پدر ومادر شاد و شادابی داشته باشیم مطمئنا جامعه شادی را خواهیم داشت.

وی افزود:اداره بهزیستی علی آبادکتول مبادرت به تاسیس یک مرکز روزانه نگهداری سالمندان که با مدیریت خانم دکتر زنگانه کرده است.

زنگانه خاطرنشان کرد:همانطور که محققان و جامعه شناسان اشاره کردند ۱۰درصد از کل جامعه از قشر سالمندان است و تا سال ۲۰۵۰ به ۲۱درصد خواهد رسید .

زنگانه تاکیدکرد:بهزیستی علی آبادکتول ۱۶۰ پرونده سالمند و معلول را تحت پوشش قرار داده است که ما بتوانیم به سالمندان معلولی که سرپرستی ندارند در این مرکز شبانه روزی ساماندهی کنیم .

سالمندان یکی از سرمایه های گرانقدر این نظام هستند

 

سالمندان یکی از سرمایه های گرانقدر این نظام هستند

 

سالمندان یکی از سرمایه های گرانقدر این نظام هستند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 185
بازدید دیروز: 153
بازدید ماه:6848
بازدید سال:12553
بازدید کل:1934104