عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان با ادارات خدمات رسان


جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان با ادارات خدمات رسان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان با ادارات خدمات رسان

جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 شهرستان علی آباد کتول، به ریاست دکترزنگانه معاون فرماندارشهرستان و با حضور اکثررؤسای ادارات خدمات رسان درفرمانداری تشکیل گردید.

معاون فرماندارگفت: این سرشماری یکی از مهمترین فعالیت های حکومتی کشور بوده و نتایج حاصل از آن به عنوان آمار رسمی کشور،اساس همه برنامه ریزی های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی کشور قرار می گیرد.

وی افزود: مهمترین مسئله در بحث آمار و سرشماری ، نهادینه کردن آن و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی است و در این خصوص همه ما وظیفه داریم از روحانیون وعلما گرفته تا آحاد مردم دراین طرح شرکت کنیم.

معاون فرماندار تصریح کرد: همه کسانی که تریبونی در اختیار دارند باید کمک نمایند تا آمارهای دقیق بدست آید.

وی اضافه کرد: یکی از اصول آمار محرمانه بودن آن است و فقط در برنامه ریزیها و مسائل کلان کشور استفاده خواهد شد لذا مردم نگران مباحثی از قبیل یارانه ها نباشند.

دکترزنگانه با بیان اینکه صحت، دقت و سرعت مهم‌ترین مولفه‌های مورد نظر در این طرح است، یادآور شد: این طرح سرشماری روشی جدید است که امسال با هدف کاهش هزینه‌های دولت انجام می‌شود.

وی با تاکید بر ثبت‌نام اینترنتی همه کارکنان دولت در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95، گفت: همه کارکنان موظفند تا شنبه در این طرح ثبت‌نام نمایند.

معاون ضمن تاکید بر ثبت نام اینترنتی،کلییه مدیران دستگاهها را موظف نمود کارکنان ادارات خود راثبت نام کرده وکدرهگیری آنان رابصورت لیست به فرمانداری ارسال نمایند.

وهمین طورمقررگردید ادارت مکانی جهت ثبت نام مردم بصورت رایگان مهیا کنند واداراتی که در مرکز شهر ومناطق پرتردد میباشند مکان یاچادری جهت ثبت نام مردم بصورت رایگان انجام دهند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:1957
بازدید سال:7662
بازدید کل:1929213