عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران مدارس در سرشماری اینترنتی نقش آفرین هستند


مدیران مدارس در سرشماری اینترنتی نقش آفرین هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مدیران مدارس در سرشماری اینترنتی نقش آفرین هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفردفرماندارشهرستان در جمع مدیران مدارس این شهرستان درمحل آموزش وپرورش علی آباد کتول گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 برای نخستین بار به صورت اینترنتی برگزار می شود از همین رو مدیران می توانند با ترغیب زیرمجموعه خود در سرشماری به صورت اینترنتی نقش زیادی در پیشبرد این موضوع داشته باشند.

وی اضافه کرد برای نخستین بار در تاریخ کشور برای افزایش سرعت و دقت و کاهش هزینه های اجرای این طرح ملی از شیوه سرشماری الکترونیکی و بدون کاغذ استفاده می شود.

فرمانداربیان کرد: آموزش و پرورش نیز ازطریق دانش آموزانی که در زیرمجموعه خود دارد می تواند در این موضوع تأثیر خوبی داشته باشد.

تجری مفرد بیان کرد: انتظار می رود مدیران مدارس ، دانش آموزان واولیای آنان نیز این موضوع را در خانواده های خود اشاعه دهند.

فرماندارگفت: پشتیبانی و تسهیل عملیات اجرایی سرشماری، جلب همکاری عموم مردم برای ارائه اطلاعات دقیق و درست و به ویژه مشارکت در سرشماری اینترنتی، جلب همکاری و مشارکت مدیران مدارس ، دانش آموزان واولیای آنان برای همکاری در اجرای سرشماری، آگاهی بخشی در مورد زمان، نحوه اجرا، مدارک مورد نیاز و اقلام آماری مورد پرسش، ارتقای فرهنگ آماری از اهداف تبلیغات و اطلاع رسانی است.

تجری مفرد ادامه داد: اهمیت و ضرورت تبلیغات و اطلاع رسانی در کاهش هزینه ، کاهش زمان اجرای سرشماری، افزایش کیفیت داده ها و تسهیل اجرای عملیات میدانی،کاهش بار آمارگیر (مأمور سرشماری) است.

فرمانداربابیان این که تاپایان ثبت نام اینترنتی سرشماری زمانی نمانده خواستارسریع هماهنگی و نشست ها با انجمن های اولیا درمدارس ، دانش آموزان واولیای آنان و خانواده های فرهنگی درآموزش و پرورش شد .

سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی از سوم مهرماه 95 آغاز می شود و تا 24 همین ماه ادامه خواهد داشت.

در روش ثبت نام اینترنتی برای سرشماری عمومی نفوس ومسکن 95 یکی ازاعضای خانواده که اطلاعات و آشنایی بیشتری با اینترنت داردمی تواند با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir و وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار به عنوان رمز عبور، نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام کند.

پس از تکمیل پرسشنامه و تایید نهایی، یک کد آماری در اختیار فرد پاسخگو قرار داده می شود که این کد باید به دقت حفظ و نگهداری شود.

خانوارهایی که از طریق اینترنت اطلاعات خود را ثبت می کنند در زمان مراجعه ماموران سرشماری تنها کافی است که کد آماری را که از طریق سیستم دریافت کرده اند در اختیار مامور سرشماری قرار دهند و نیازی به ارائه هیچ اطلاعات دیگری نیست.

مدیران مدارس در سرشماری اینترنتی نقش آفرین هستند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 45
بازدید ماه:6235
بازدید سال:11940
بازدید کل:1933491