عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت برگزار شد


پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول این آزمون، پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت با حضوراحمد تجری مفرد فرماندار،حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول، حجت الاسلام سید محمود میردیلمی ،شرکت کنندگان حوزه علمیه خواهران و موسسات قرآنی و جامعه القرآن و مسئولین در حوزه کوثر ولایت درعلی آباد کتول برگزارشد.

احمد تجری فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت:ما هر چه داریم از قرآن داریم،این آیه های الهی هستند، که انسان را از زشتی های دور می کند.

وی افزود:در جوامع امروز ما شاهد فرهنگ مبتذل و ضد مذهب و ضد دین از طرف دشمنان ایران اسلامی هستیم،این فرهنگ بی هویت غرب،خانواده های اسلامی را هدف گرفته و برای از بین بردن اعتقاد و ایمان دست به هر کار شیطانی می زنند،در چنین دورانی که از هر طرف دین ما را نشانه رفته اند ،همین فرهنگ و ترویج قرآن و عترت است،چه در قالب آزمون باشد ویا آموزش که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برنامه های قرآنی آن را به نحو احسن انجام می دهد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول حجت الاسلام سید محمود میردیلمی گفت:پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با ارسال فراخوان از طریق بنر و شبکه های مجازی و الکترونیکی به داوطلبان و شرکت کنندگان اطلاع رسانی شد،چهارشنبه روز گذشته 19آبان آزمون الکترونیکی کارکنان دولت و پنجشنبه آزمون کتبی برگزار شد.

وی در جمع شرکت کنندگان در آزمون کتبی قرآن و عترت گفت:اگر بخواهیم عمر ما و زندگی ما و تمام حیات ما برکت پیدا کند،باید به اقیانوس بیکران قرآن متصل باشیم، ما در سرزمینی زندگی می کنیم که نظام اسلامی بر مبنای قرآن و عترت بنا شده است،هر چه زندگی ما با قرآن اجین باشد موفقعیت ما بیشتر خواهد شد.

پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت برگزار شد

 

پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت برگزار شد

 

پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:961
بازدید سال:6666
بازدید کل:1928217