عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام درسنگدوین


جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام درسنگدوین

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام درسنگدوین

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،جلسه هماهنگی مراسم تشییع وتدفین پیکرهای مطهر دوتن از شهدای گمنام درشهرستان علی آباد کتول،شهرسنگدوین به ریاست دکترزنگانه معاون فرماندار و مدیران ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

معاون فرمانداراظهار داشت:امروز تکلیف و مسئولیت خطیری بر عهده شهرستان است که از این شهدا به نحو شایسته ای میزبانی کنیم.

زنگانه تدفین شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور را به عنوان یک حرکت نوین و پرنشاط عنوان کردند که باعث ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج معارف معنوی دفاع مقدس و ارزشهای اسلام و پراکنده شدن عطر و شمیم خوش شهادت می شود .

وی تصریح کرد: امروز اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون همین شهدایی است که از جان خود برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

دکترزنگانه در ادامه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسمات، خاطر نشان کرد: حضور مردم در مراسم شهدا، تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا است.

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول گفت: آیین تشییع و خاکسپاری پیکر 2 شهید گمنام همزمان با 28 صفر سالروز شهادت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ محمود بیات کوهسار گفت با بیان اینکه مردم انقلابی این شهرستان به شهدای گمنام و فرهنگ ایثار و شهادت علاقه مند هستند، اظهار کرد: وجود شهدای گمنام در هر منطقه باعث خیر و برکت است.

بیات با اشاره به برنامه های استقبال و تشییع این دو شهید گرانقدر، گفت: این دو شهید روز هشتم آذرماه از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت علی آباد کتول، روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان تشییع می شوند.

وی افزود: پس از مراسم استقبال از این شهدای گمنام، پیکر مطهر آن ها به شهر سنگدوین منتقل شده و بعد برگزاری مراسم تشییع با حضور مردم ولایتمدار این شهر، جنب میدان صاحب الزمان(عج) خاکسپاری خواهند شد.

جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام درسنگدوین

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:420
بازدید سال:6125
بازدید کل:1927676