عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه پیشگیری بیماریهای تنفسی طیور برگزارشد


جلسه پیشگیری بیماریهای تنفسی طیور برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه پیشگیری بیماریهای تنفسی طیور برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرماندارعلی آبادکتول،دکترزنگانه معاون فرماندارشهرستان درجلسه بررسی راهکارهای پیشگیری بیماریهای تنفسی طیوروشیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان که باحضور بخشدارمرکزی،مدیران ومسئولان دستگاه‌های اجرایی درمحل فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به گزارش مواردی از بروز بیماریهای تنفسی طیور در برخی از نقاط کشور به منظور برقراری هماهنگی های بین دستگاه‌های ذیربط، ستاد مقابله با آنفلوانزای پرندگان تشکیل شود.

وی گفت:وضعیت کنونی بیماری به گونه ای است که برای اقدامات پیشگیرانه باید وارد کار شویم و با اطلاع رسانی به موقع ومشارکت دستگاههای اجرایی بتوانیم نسبت به پیشگیری و کنترل بیماری اقدام کنیم.

دکترزنگانه اظهارداشت:خوشبختانه در شهرستان هیچ گزارشی از مشاهده این بیماری اعلام نشده اما از مرغداران ودامداران درخواست می شود ضوابط بهداشتی را برای پیشگیری از بروز بیماری در منطقه تشدید کنند.

مدیر دامپزشکی اظهار داشت:همچینن وجود زیست گاه های طبیعی پرندگان مهاجر و آزاد پرواز در استان و وجود اماکن فروش و عرضه غیر مجاز پرندگان زنده و کشتار های خیابانی به عنوان دیگر عوامل خطر در اشاعه این بیماری مطرح هستند .

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خواستگار آمادگی دستگاه های عضو جلسه در همکاری با دامپزشکی در خصوص پیشگیری و مقابله با این بیماری درشهرستان شد.

درادامه جلسه توسط مدیر دامپزشکی شهرستان از آخرین راهکارهای پیشگیری، کنترل و مقابله با این بیماری به صورت تصویری و با ارائه پاورپوینت به حضارگزار داده شد.

در این جلسه شرکت کنندگان دیدگاه خود را برای هماهنگی هرچه بهتر بین دستگاه‌های مرتبط برای مقابله با بروز این بیماری بیان کردند.

جلسه پیشگیری بیماریهای تنفسی طیور برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:1087
بازدید سال:6792
بازدید کل:1928343