عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی کشاورزی استان برگزار شد


جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی کشاورزی استان برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی کشاورزی استان برگزار شد

 اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی کشاورزی استان گلستان با شعار «سرشماری عمومی کشاورزی، لازمه آبادانی و خود اتکایی ملی» بامسئولین روابط عمومی های فرمانداری های استان وادارات مرتبط برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری در این جلسه با اشاره به آخرین سرشماری حوزه کشاورزی که در سال 1382 انجام شده گفت: مهمترین هدف برگزاری از این سرشماری تعیین چهارچوب آماری است برای آمارگیری ها و شناسایی بهره برداران کشاورزی و همچنین تولید اطلاعات ساختاری در سطوح جغرافیای کوچک با قابلیت ارائه در طبقه بندی های مختلف است.

دکتر محمد دودانگی با بیان اینکه این سرشماری کشاورزی از 5 مهر تا 18 آبان ماه جاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فرمانداری ها و متصدیان امر توجه داشته باشند، کشاورزان را آنگونه که باید و شاید توجیه کنند که امر سرشماری کشاورزی هیچ گونه ارتباطی با موضوع یارانه ها ندارد و آمار سرشماری کاملا محرمانه است.

وی افزود: سرشماری کشاورزی سال 93 با استفاده از تبلت انجام خواهد شد و ما از تمامی کشاورزان می خواهیم سعه صدر لازم را داشته باشند.

همچنین در این جلسه که روابط عمومی فرمانداری شهرستان ها و دستگاه های مختلف حضور داشتند، وظایف کمیته تبلیغات قبل، حین و بعد از سرشماری توضیح داده شد و اهم فعالیت دستگاه های مرتبط شامل آموزش و پرورش و مدارس، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، شورای هماهنگی ائمه جماعات، مرکز رسیدگی به امور مساجد،صدا و سیما و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بهورزان و سایر دستگاه هاعنوان شد.

 

جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی کشاورزی استان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:91
بازدید سال:5796
بازدید کل:1927347