عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار مسئول ستاد جهیزیه استان گلستان بافرماندار


دیدار مسئول ستاد جهیزیه استان گلستان بافرماندار

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار مسئول ستاد جهیزیه استان گلستان بافرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،محمد علی محمدی مسئول ستادجهیزیه استان گلستان بااحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان دیداروگفتگوکرد.

احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول دراین دیداربا اشاره به لزوم ازدواج در دين مبين اسلام گفت:متاسفانه بحث ازدواج زنگار گرفته شده که بايد با فرهنگ سازي دشمنان اسلام همواره در تلاش‌ هستند تا فرهنگ مبتذل غربی را در ممالک اسلامی اشاعه دهند لذا کمک به امر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بهترین گزینه برای مقابله با دشمنان و برچیدن گناه است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تشکیل زندگی ساده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، تصریح کرد: زندگانی ساده و بی‌آلایش ائمه اطهار الگویی ماندگار برای زندگانی سعادتمند در دنیا و آخرت بشریت است و جوانان ما هم باید از این سیره ائمه الگو برداری کرده و در زندگی و جامعه به عنوان بهترین فرهنگ بهره ببرند.

تجری با تاکید براینکه جوانان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند، گفت:ما باید به طور جدی پیگیر رفع مسائل و مشکلات جوانان در حوزه های مختلف به خصوص در امر ازدواج باشیم.

محمدی مسئول ستاد جهیزیه استان از افتتاح دفترستاد جهیزیه درشهرستان علی آباد کتول خبرداد.

محمدی گفت:هدف موسسه جهیزیه ورفاه،ترویج فرهنگ ازدواج آسان و رفع موانع و مشکلـات موجود ازدواج و تحکیم بنیان خانواده با ارائه طرح‌هـای مختلف خدماتی، رفاهی، خیریه‌ای می باشد.

وی افزود:تمام تلاش خود راجهت برنامه های هشت گانه برای مردم عزیزانجام خواهیم داد تاجوانان عزیزمان به راحتی بتوانند زندگی مشترکشان راتشکیل دهند.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2768
بازدید سال:2768
بازدید کل:1924319